“Lekker gegeten, mooi concept ”
Beoordeling van Millefeuille

Millefeuille
Geclassificeerd als nr. 2 van 24 Restaurants in Aartselaar
Keukens: Belgisch, Frans, Hedendaags
2 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten. Faire prijzen.
Lekkere menu's met voldoende keuze. Carpaccio van zalm en coquilles. Super lekker. Hoofdgerecht de makreel. Eveneens zalig lekker. Mijn man had de rundstartaar en de steak en vond het ook fantastisch lekker.
Een probleempje met de rekening maar door de zaakvoerder direct rechtgezet. Chapeau... echt fantastisch. Hier komen we zeker nog eens eten

Datum van bezoek: februari 2020

11 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de tweede keer hier gegeten met collega's, en al twee keer zeer goed gegeten. De zaal is gezellig en ruim, de bediening is professioneel en vriendelijk, de menu heeft voor elk wat wils. De voorgerechten zijn zeer mooi gepresenteerd en bijzonder lekker. Als hoofdschotel had ik de eerste keer vis genomen, eveneens een zeer mooi bordje uitmuntend eten. De tweede keer nam ik samen met een collega de lamschotel, en dan heeft de ENORME portie vlees een vernietegende invloed op de presentatie. Ik ben een goede eter maar had toch moeite met de hoeveelheid, en ik was niet de enige. De collega's die samen de entrecote genomen hadden worstelden zich ook door de flinke hoop vlees. De gulheid in bepaalde schotels is echter het enige puntje van kritiek wat mij betreft, dus zeker geen breekpunt. De desserts waren wederom prachtig gepresenteerd en bijzonder lekker. Alles bij elkaar een zeer geslaagde avond.

Datum van bezoek: januari 2020
2 januari 2020 beoordeeld

eerste keer bezocht en al meteen een goed gevoel over service, locatie en kwaliteit.
Toch zullen we dit niet elke week boeken omwille van de formule met menu zonder alternatieven. Je bent dus overgeleverd aan de visie van de restaurateur want hij bepaalt wat je gaat eten. Ok, je hebt een beperkte keuze van afwijkingen binnen de menukeuzes maar je bent verplicht om een volledige menu te nemen. Dit wil zeggen dat hij de culinaire klanten/fanaten tegemoet komt maar wij hadden graag toch wat meer vrijheid in keuze gehad. Concreet: we hebben lekker gegeten maar gezien de 'menu visie' moesten we tot het dessert afgaan alvorens we konden afrekenen. Niet goedkoop maar als je ziet wat we allemaal hebben gekregen, best waar voor je geld.
Gezien wij liever à la carte bestellen is dit restaurant aan ons niet besteed.

Datum van bezoek: december 2019
20 december 2019 beoordeeld

Afgesproken met vrienden. Gelegenheid tot kiezen van mooie ronde tafels. Warm en attent onthaal. Knus warm stijlvol interieur met privacy gevoel. Mooie menukaart. Stijlvolle attente bediening. Privé parking. Alles was gewoon super!

Datum van bezoek: december 2019
17 november 2019 beoordeeld

Zeer lekker gegeten. Door een tekort aan personeel in combinatie met een evenement dat zij organiseerden was de bieding niet wat wij verwachten. Wij kozen voor de 4 gangen menu en vroegen daar aangepaste wijnen per glas bij, geen probleem volgens de ober. Ons eerste gerecht was ingezet, maar geen wijn. De ober vroeg dan nogmaals wat we wilden drinken, wij herhaalden onze keuze en tegen dat ons gerecht op was kregen wij de wijn. We hebben tot 2 maal toe een flesje water moeten bestellen alvorens wij dit kregen. Bij ons hoofdgerecht hebben we de wijn zelfs niet gekregen, pas bij het afruimen hebben ze dit opgemerkt. De keuken kon goed goed zelfs. Waarom dan niet vragen dat de keuken zijn tempo wat aanpast zodat de bediening hun gasten goed kunnen soigneren? Voor een 4 gangen menu met aperitief vooraf en koffie nadien, waren wij op amper 3 uur buiten en dit op een zaterdag avond

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Millefeuille bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen
Hemiksem, Antwerpen

In Millefeuille geweest? Deel je ervaringen!