“Lekker eten, ondermaats bediend”
Beoordeling van Millefeuille

Millefeuille
Geclassificeerd als nr. 2 van 24 Restaurants in Aartselaar
Keukens: Belgisch, Frans, Hedendaags
17 november 2019 beoordeeld

Zeer lekker gegeten. Door een tekort aan personeel in combinatie met een evenement dat zij organiseerden was de bieding niet wat wij verwachten. Wij kozen voor de 4 gangen menu en vroegen daar aangepaste wijnen per glas bij, geen probleem volgens de ober. Ons eerste gerecht was ingezet, maar geen wijn. De ober vroeg dan nogmaals wat we wilden drinken, wij herhaalden onze keuze en tegen dat ons gerecht op was kregen wij de wijn. We hebben tot 2 maal toe een flesje water moeten bestellen alvorens wij dit kregen. Bij ons hoofdgerecht hebben we de wijn zelfs niet gekregen, pas bij het afruimen hebben ze dit opgemerkt. De keuken kon goed goed zelfs. Waarom dan niet vragen dat de keuken zijn tempo wat aanpast zodat de bediening hun gasten goed kunnen soigneren? Voor een 4 gangen menu met aperitief vooraf en koffie nadien, waren wij op amper 3 uur buiten en dit op een zaterdag avond

Datum van bezoek: november 2019

4 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het bezoek aan dit restaurant was een voltreffer.
Het personeel was zeer vriendelijk en hartelijk.
Het eten was uitstekend en een streling voor het oog.
We gaan zeker nog eens terug.

3 september 2019 beoordeeld

Het was een uitzonderlijk aangename dag waarbij we buiten konden eten in dit voornaam en prachtig etablissement in een rustige en afgeschermde omgeving. De gerechten en de bediening waren zeer goed. Na het eten konden we in de bar met airconditioning van een koffie genieten. Over de prijs/kwaliteit kunnen we niets zeggen omdat een vriend alles betaald heeft!

12 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super mooi kader in een kasteel, lekker gezellig eten. iets fijnere keuken en iets prijzigere keuken.

Datum van bezoek: oktober 2018
7 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Brasserie millefeuille in Aartselaar is echt een aanrader,mooie gelegen met ruime parking,mooi aangelegd terras, gezellige inrichting binnen,suppervriendelijk en professionele bediening,menu's met menu keuzen zoals 1 voorgerecht+ hoofdschotel + dessert of meer voorgerechten uit de kaart te kiezen, zéér fijn klaargemaakt en mooi opgediend,meer restaurant keuken dan brasserie keuken,mooie wijnkaart aan redelijke prijs.Hier komen wij zeker terug.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Millefeuille bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen
Hemiksem, Antwerpen

In Millefeuille geweest? Deel je ervaringen!