Beoordeeld op 6 maart 2018

Dit hotel is goed gelegen met een parking binnen het domein. De kamers zijn verzorgd, het ontbijt is ruim voorzien en goed. Het centrum van Aartselaar met een goed aanbod aan restaurants ligt op minder dan 1 kilometer.

Kamertip: Niets specifiek.
Datum van verblijf: maart 2018
Reistype: Reisde alleen
Tom_Hendr, General Manager van Hotel Kasteel Solhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 maart 2018

Geachte heer Francis,

Dank u voor deze fijne feedback.
Wij kijken ernaar uit u opnieuw te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Tom Hendrickx
General Manager

Beoordeeld op 12 januari 2018

Onze kamer/suite was geweldig! Gratis gebruik van de minibar is zeker een pluspunt. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. 1 minpuntje zijn de stoffige stoffen planten op de kamer. Dringen grondig te kuisen of vervangen. Een top adres in een prachtig kader!

Kamertip: Ga voor de suite!
Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 29 november 2017

Geweldige locatie mooie kamer een prima uitval basis.
Enig min punt is vriendelijkheid van een mijnheer in de avond en morgen kon geen goedendag en lach vanaf. Een prima uitval basis . Gratis parkeren en goed ontbijt.

Kamertip: Niet van toetsing
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 24 november 2017 via mobiele applicatie

Een mooi landhuis als kasteel
Wel vrij gehorig
Redelijke WiFi redelijk bed
Vrij warme kamer
Behoorlijk veel verkeersherrie als je raam op kiepstand zet
Karige minibar
Lounge zonder bar
Dan moet je naar de buren, maar dat wordt niet verteld
Het lijkt dat ze elkaar mijden
Niet echt vriendelijk
Prima ontbijt, maar wel duur
10 minuutjes lopen naar centrum
Let op de prijzen
Via Booking.com stuk goedkoper
Gratis parkeren
Leuk voor een keer, maar ik voelde me niet echt lekker thuis

Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 7 november 2017

Het hotel is prima, kwaliteit en keurig schoon. Helaas geen eigen restaurant, wel direct ernaast in het koetshuis een prima restaurant. We wilden de 2e avond (zaterdag) er weer van genieten maar bleek volgeboekt. Alternatieven waren slecht voorhanden. We zouden het gewaardeerd hebben als men ons hier vooraf op gewezen had.

Kamertip: Wij hadden kamer 11, is een prima kamer met uitzicht.