“Fijne ervaring”
Beoordeling van Guzto Restaurant

Guzto Restaurant
Geclassificeerd als nr. 1 van 24 Restaurants in Aartselaar
Beschrijving: Kwaliteit, kennis en passie gaan hand in hand bij Guzto. We laten jou graag genieten van onze moderne mediterrane keuken én van onze selectie wijnen die zorgvuldig gekozen zijn om een perfecte match te vormen met de gerechten. En dat alles op een uitzonderlijk mooie locatie!
11 mei 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke medewerkers, ruime keuze aan gerechten. Prima prijs kwaliteit verhouding. Uitgebreide wijn keuze met prima advies

Datum van bezoek: mei 2022
Dirk V, Eigenaar van Guzto Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Bedankt! Leuk om te lezen op een maandagmorgen :)

20 april 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel aangenaam kader, lekker eten en er wordt ook rekening gehouden met kleine eters. Zoals senioren menu’s. Ruime parking

Datum van bezoek: april 2022

Dankjewel voor de leuke review! Hopelijk zien we je snel nog eens in Guzto.

5 maart 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke en perfecte bediening, lekker eten. Mooie omgeving. Juiste prijs kwaliteit. Enkel positieve ervaringen

Datum van bezoek: maart 2022
Dirk V, Eigenaar van Guzto Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 april 2022

Bedankt! Super om te horen dat je genoten hebt. Hopelijk tot nog eens!

3 maart 2022 beoordeeld

Langs de straat kant ziet het er gewoon uit. Eens binnen zie je toch wel een leuke omgeving en vooral een zicht op een groene tuin en velden erachter, mijn bijkomend de mogelijkheid buiten te eten.
Personeel is vriendelijk en het eten ook heel lekker.

Datum van bezoek: maart 2022

Hartelijk dank voor de mooie review! Hopelijk zien we u nog eens terug om te genieten van onze buitenmogelijkheden :-).

27 december 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb hier met mijn vrouwtje zeer lekker gegeten. Vriendelijke bediening, in een super gezellig interieur. We hebben er van genoten

Datum van bezoek: december 2021
Dirk V, Eigenaar van Guzto Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 december 2021

Dag Rudi,

Erg leuk om dit te lezen, daar doen we het voor! Hopelijk zien we jullie nog eens terug in Guzto. Fijne feestdagen!

Reizigers die Guzto Restaurant bekeken, bekeken ook

Aartselaar, Antwerpen
Kontich, Antwerpen

Antwerpen, Antwerpen

In Guzto Restaurant geweest? Deel je ervaringen!