“Leuk restautant, bij goed weer zelfs de mogelijkheid buiten gezellig te eten.”
Beoordeling van Guzto Restaurant

Guzto Restaurant
Geclassificeerd als nr. 1 van 24 Restaurants in Aartselaar
Beschrijving: Kwaliteit, kennis en passie gaan hand in hand bij Guzto. We laten jou graag genieten van onze moderne mediterrane keuken én van onze selectie wijnen die zorgvuldig gekozen zijn om een perfecte match te vormen met de gerechten. En dat alles op een uitzonderlijk mooie locatie!
3 maart 2022 beoordeeld

Langs de straat kant ziet het er gewoon uit. Eens binnen zie je toch wel een leuke omgeving en vooral een zicht op een groene tuin en velden erachter, mijn bijkomend de mogelijkheid buiten te eten.
Personeel is vriendelijk en het eten ook heel lekker.

Datum van bezoek: maart 2022
Dirk V, Eigenaar van Guzto Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 april 2022

Hartelijk dank voor de mooie review! Hopelijk zien we u nog eens terug om te genieten van onze buitenmogelijkheden :-).

27 december 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb hier met mijn vrouwtje zeer lekker gegeten. Vriendelijke bediening, in een super gezellig interieur. We hebben er van genoten

Datum van bezoek: december 2021
Dirk V, Eigenaar van Guzto Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 december 2021

Dag Rudi,

Erg leuk om dit te lezen, daar doen we het voor! Hopelijk zien we jullie nog eens terug in Guzto. Fijne feestdagen!

26 december 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer gezellig interieur, vriendelijke bediening, zeer lekker gegeten
Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding. We komen zeker terug !

Datum van bezoek: december 2021

Beste,

Super om je review te lezen. Wat zijn blij dat je genoten hebt van je bezoek aan Guzto. Hopelijk zien we je snel nog eens!

21 november 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke avond, gezellig restaurant, vriendelijke en aangename bediening, heerlijke en gevarieerde gerechten.
Omdat ik om gezondheidsredenen ketogeen moet eten en daardoor geen brood, granen, pasta, rijst, aardappelen, zetmeelrijke groenten of suikers mag eten is het zeker niet evident om op een menukaart iets lekkers te vinden dat eventueel kan aangepast worden en waar je ook nog een voldaan gevoel bij hebt. Maar dat was hier geen enkel probleem en hetgeen ik niet bij het gerecht mocht eten werd zonder probleem vervangen door een heerlijk gemengd slaatje, noten ed. Supercontent!

Datum van bezoek: november 2021
Dirk V, Eigenaar van Guzto Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 november 2021

Beste,

Super om dit te lezen op een maandagochtend :-). We zijn heel blij om te horen dat je een gezellige én smakelijke avond kon beleven. Hartelijk dank voor deze review!

28 oktober 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel leuk restaurant, toffe sfeer, lieve en correcte bediening met oog voor detail. Vlotte service en vernieuwende gerechten.

Datum van bezoek: oktober 2021
Dirk V, Eigenaar van Guzto Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 november 2021

Dag Lien,

Bedankt voor je geweldige review. Wat leuk om te lezen! Ik geef de complimenten door aan ons team. Hopelijk zien we je snel nog eens?

Reizigers die Guzto Restaurant bekeken, bekeken ook

Aartselaar, Antwerpen
Kontich, Antwerpen

Antwerpen, Antwerpen

In Guzto Restaurant geweest? Deel je ervaringen!