170 US$
eDreams170 US$
Agoda.com145 US$
FindHotel
Beoordeeld op 21 maart 2018 via mobiele applicatie

De kamers zijn heel basic en bij aankomst zagen we dat het toilet niet schoon was en hebben dat direct gemeld. Vervolgens kwam er iemand langs die eerst naar het toilet keek en vervolgens nog het lef had te vragen “wat is er niet schoon dan”....morrend heeft hij het toilet getracht schoon te maken en smeet vervolgens de deur achter zich dicht toen hij weg ging. Bij controle bleek het nog steeds niet schoon, maar de wijze waarop wij behandeld werden is onacceptabel.

Wij zijn ergens anders naar toe gegaan. Ze moeten het hebben van hun perfecte locatie vlakbij snake path, maar als je huurauto hebt zit je voor hetzelfde geld in een schoon en vele malen beter hotel in Ein Bokek.

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 17 september 2019 via mobiele applicatie