Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Verken Bali met Nederlandstalige gids.

Heel Bali ontdekt met super gids Tri. We zijn op plekjes geweest die we anders nooit ontdekt ... meer lezen

Beoordeeld op 19 maart 2020
Joli502
via mobiele applicatie
Edi-nederlands gids Bali

Beoordeeld op 21 februari 2020
Ingriddick
Lees alle 56 beoordelingen

Beoordeeld op 19 maart 2020 via mobiele applicatie

Heel Bali ontdekt met super gids Tri.
We zijn op plekjes geweest die we anders nooit ontdekt hadden. Van prachtige natuur tot culturele dans en lokale markten.
Ze heeft kennis van alles wat je ziet.

Datum van activiteit: maart 2020
Beoordeeld op 21 februari 2020

Geweldige reis naar Bali gemaakt. De reis is voor ons nog geweldiger geworden dankzij Edi. Edi heeft ons geweldige plekken laten zien, waar weinig toeristen komen. Hij is niet duur en weet heel veel te vertellen. Geweldig dat hij dit allemaal in het Nederlands doet. Edi is echt een aanrader!

Datum van activiteit: februari 2020
edireizen, Owner van Edi Reizen - Nederlands Gids op Bali, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 februari 2020

Beste,

Dank voor uw mooi ervaring delen, ook nog u bent welkom weer op Bali om je vancaties te vieren ook met je lovely famile.

Groeten uit mooi eiland Bali

Beoordeeld op 9 februari 2020

We zijn 13 dagen op Bali geweest en hebben door Edi Bali leren kennen! Alles weet die man over zijn land , hij geeft een heel complete uitleg met passie en de nodige humor! Hijj heeft ons het beste van Bali getoond , we lieten hem de excursies kiezen en hebben daar geen spijt van , zowel cultuur, natuur en de bevolking alles heeft hij ons leren kennen .Heel fijn om in een mooie wagen met airco, een goede chauffeur en een eigen gids dit land te mogen verkennen. Stipt op tijd stondt Edi in de lobby van ons hotel om ons op te halen , ook heel bereikbaar , direct antwoord op een verzonden mail, gewoon weg je kan op Edi rekenen ! Dus , ga je naar Bali ga op de site en boekt Edi en je krijgt waar voor je geld zeggen ze hier in Belgie.
Dank u Edi voor deze fijne trip samen Nicole en Dirk

Datum van activiteit: januari 2020
edireizen, Manager van Edi Reizen - Nederlands Gids op Bali, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 februari 2020

Beste Nicol en Dick,

Wat fijn dat je een mooi vancanties heb, names op mijn Team ik wens je nog een Hartelink dank dan je heb onze dins heb genomen. Je bent weer welkom op Holyday op Bali!

Mvg

Beoordeeld op 25 januari 2020

Edi werd ons aangeraden, en we hebben het ons geen seconde beklaagd! Het is een fantastische gids met een persoonlijke touch voor de mensen die hij rondleid. Hij heeft ons een mooi stuk van Bali laten zien, en er mee voor gezorgd dat dit een fantastische reis werd. Zeker een aanrader!

Beste Cristel,

Harteleijk dank voor je goede bericht op mijn account in Tripadvisor. Leuk dat je ook een mooi ervaring hebben met ons. Als ik naar bruge komen zal ik bij je langs.

Mvg

Beoordeeld op 11 januari 2020 via mobiele applicatie

Edi is een fantastisch lieve man die veel weet over zijn geboorteland! Wij hebben 2 tours met hem gedaan en hij heeft ons geholpen om met de boot naar een van de Gili-eilanden te gaan. Edi is super relaxed en neemt zo de hele dag de tijd om met je rond te reizen. Aangezien wij nogal enthousiast waren bij een van de bestemmingen, waren we ‘s avonds pas rond 19:00 uur aangekomen in het hotel. Dit was dus een dag van 09:00 tot 19:00! Edi klaagt niet en is super gezellig en houdt van een praatje. Aanrader!!!

Datum van activiteit: januari 2020
edireizen, Owner van Edi Reizen - Nederlands Gids op Bali, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 januari 2020

Hi Dammie,

Hartelijk dank dat jullie bij me alle excursies hebt gedaan en super leuk dat jullie zijn allemaal tevreiden. Ik wens je nog een goede reis naar tailand en ik zal je missen. Hopelijk nog ooit te zien in Bali of in Holland.