“Bedorven Tonijn”
Beoordeling van Romein aan het Water

Romein aan het Water
Geclassificeerd als nr. 2 van 2 Restaurants in Linden
25 september 2020 beoordeeld

Afgelopen maandag 31 september wilde wij mijn man en onze vrienden gezellig gaan lunchen bij Restaurant Romijn
Één van de weinige restaurants die open zijn op maandag en zat op een mooie locatie.

Mijn man en ik hadden een salade Nicoise met tonijn besteld. Hadden we maar iets anders besteld want dan had onze middag heel anders gelopen
Want aL bij de eerste hapje merkte ik dat de tonijn niet goed meer was en heb deze meteen uitgespuugd in het servet, ik keek mijn man aan en hij trok ook een vies gezicht en ook hij had de zelfde ervaring, nog even aan de tonijn geroken en werd meteen misselijk van de
Geur en de smaak die ik in mijn mond had… Ik ben meteen naar binnen gelopen richting het toilet om mijn mond te spoelen, maar kreeg de vieze smaak niet weggespoeld met water en heb over gegeven.
Aan de bar had ik doorgegeven dat de vis bedorven was.
Even later kwam ik terug aan tafel en de serveerster haalde de 2 boorden weg van tafel en keek ons verbaasd aan, ik gaf nog aan het is echt niet goed ik heb net staan overgeven.

Na enge tijd kwam deze dame terug met de melding u heeft het eten wel terug geven en mijn baas zegt dat de vis prima is, hij heeft er echt verstand van en heeft al 40 jaar ervaring en weet echt wel of een vis bedorven is of niet...
Ik vroeg haar wanneer deze tonijn was ingekocht, zij antwoorden gisteren.. Ik zei weet u dat wel zeker want gisteren was het zondag ….ohh stamelde zij dat was het toch zaterdag maar kan ook vrijdag zijn geweest.
Nogmaals aangegeven dat de vis niet goed was, en aangegeven dat tonijn dagvers moet zijn maar de serveerster bleef bij haar betoog wat zij had doorgekregen….. Enne u moet het ook betalen hoor want er is niks mis mee!!
Ik zei dat wij al het andere zullen betalen maar niet de bedorven tonijn. Ga uw baas maar halen dan kunnen wij dit aan hem zelf even mededelen dat hij deze tonijn van vrijdag of zaterdag nooit had mogen serveren.

Een andere horeca collega, weer een vriend van onze vrienden
die ook op het terras zat en alles had gehoord gaf later ook aan dat hij dit nooit had mogen serveren , want er komen bacteriën in de vis terecht die een toxine (gifstof) produceren waar je goed ziek van kunt worden
Tonijn moet dagvers zijn en zeker niet langer dan twee consumeren dat weet iedereen…

De eigenaar kwam na enige tijd toch opdraven niet om zijn excuus aan te bieden voor hetgeen hij op tafel had gezet, maar om zich zelf voor schut te zetten om stennis te maken op zijn eigen terras.
Hij was witheet en gaf aan dat mijn man zijn croquet moest opeten die hij net had besteld en dan onmiddellijk zijn terras moest verlaten en nooit meer terug moest komen.

De overige gasten kennissen en een aantal vrienden die ook op het terras waren zaten met verbazing te kijken en kregen alles mee
Mijn man at zijn croquet op en onze vrienden liepen naar de Kassa om te betalen.

Toen mijn man nog even met vrienden die ook op het terras een praatje ging maken kwam de eigenaar weer naar hem toelopen en schreeuwde.. Ik had je toch gezegd om dit terras te verlaten? Toen kwam er versterking vanuit de keuken.. de kok kwam ook aangelopen met zijn handen in de zij heel intimiderend naar ons toelopend, mijn man maakte zijn verhaal af met de vrienden en zijn weggegaan

Wat een onprofessioneel en asociaal gedrag. Kom hier uiteraard nooit meer!

Datum van bezoek: september 2020

15 september 2020 beoordeeld

Goed restaurant met fijne gezellige havensfeer. Uitzicht op de jachthaven. Vriendelijk personeel, heerlijk eten.

Datum van bezoek: september 2020
JoycedeGroen26, Owner van Romein aan het Water, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2020

Super om te horen dat je genoten hebt van onze gerechten, gezellige sfeer en mooie uitzicht! We zullen jouw compliment zeker doorgeven aan ons personeel! Bedankt voor deze mooie recensie en hopelijk tot ziens. Met vriendelijke groet, Romein aan het Water

7 augustus 2020 beoordeeld

Voor ons een nieuwe ervaring. Wij kende het restaurant in Nijmegen maar deze locatie nog niet. Gisteravond voor het eerst gegeten met een zakelijke relatie. Gezellige sfeer, eten was prima, maar vooral zijn we goed bediend door een leuk team van mensen die nog een beetje lol hadden in hun werk.

Ik vind dat ik dit moet melden, want tegenwoordig is het over het algemeen droevig gesteld met de bediening in de horeca.

Locatie met mooi weer is geweldig en de prijs kwaliteit verhouding prima.
Wij komen op zeker terug bij Romein aan het water.

Datum van bezoek: augustus 2020
JoycedeGroen26, Eigenaar van Romein aan het Water, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2020

Beste Raymond,

Hartstikke bedankt voor deze mooie recensie. We zijn erg blij om te horen dat je een fijne ervaring hebt gehad en deze deelt met ons op TripAdvisor.

Tot de volgende keer!

20 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prima restaurant aan het water met uitzicht op veel boten. Zeer levendig!
De kwaliteit van de lunch was heel goed. Echter de bediening was wat sloom. Één extra kracht was trouwens niet verkeerd geweest.
Een bezoek zeker waard!

Datum van bezoek: september 2019
Joyce d, Manager van Romein aan het Water, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2019

Bedankt voor deze eerlijke recensie! We nemen uw feedback wat betreft ons personeel mee.
Graag tot ziens!

7 augustus 2019 beoordeeld

Omgeving wat rumoerig maar dat brengt de locatie mee.
Het is er uitstekend eten voor een heel prettige prijs.
Het gebruik van de saladebar is een prettige bijkomstigheid

Datum van bezoek: augustus 2019
Joyce d, Manager van Romein aan het Water, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2019

Bedankt voor de complimenten. We zien u graag nog een keer terug bij Romein aan het Water!

Reizigers die Romein aan het Water bekeken, bekeken ook

In Romein aan het Water geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.