Beoordeeld op 1 augustus 2021 via mobiele applicatie

We komen al enkele jaren naar de streek en nu voor de 2e maal een weekje hier verbleven in familiekamer ‘Le Olivier’. Voor ons 8-jarig zoontje en voor onszelf was dit een ware thuis weg van huis. Hij heeft elke dag gezwommen dat het een lieve lust was en wij hebben kunnen genieten van ettelijke culinaire topervaringen. De warme ontvangst van een topteam daar ter plaatse maakt het geheel af! Dank je voor een geweldige tijd in de Provence!

Datum van verblijf: augustus 2021
Thierry BERNARD, Propriétaire van Hotel Les Florets, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2021

Monsieur, Madame, nous sommes tellement heureux que vous ayez passé un bon séjour aux Florêts. Toujours un immense plaisir pour nous de vous accueillir. Bien cordialement.

Beoordeeld op 13 september 2019

Kamer was goed maar had geen airco. Een beetje aan de prijs. Leuke omgeving. Heerlijk gegeten in de tuin. Makkelijk parkeren. Vriendelijke bediening. Een aanrader, al is de accommodatie gezien het ontbreken van een airco niet goedkoop.

Kamertip: Goede kamer van alle gemakken voorzien, behalve de airco
Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 31 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wij gaan er al een aantal jaren als tussenstop naar Zuid-Frankrijk en om er in de streek wat lekkere Rhônewijnen aan te kopen.
Rustig gelegen hotel met zicht op de Dentelles de Montmirail.
Zeer lekker restaurant waar het zeer gezellig eten is op het mooie terras onder de platanen.
Zeer vriendelijke eigenaars en bediening aan tafel.
Mooie wijnkaart met uiteraard veel lekkere wijnen uit de buurt.
Mooie kamers, goede bedden, WiFi in de kamers werkt wel niet optimaal.
Topadres in deze streek (Gigondas, Vacqueyras, Rasteau, ....)

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 18 juli 2019 via mobiele applicatie

Charmant hotelletje met mooi uitzicht en schitterend terras waar ontbijt en diner geserveerd worden. Zwembadje met gezellige zithoekjes.
Lokale producten, schitterende wijn, toprestaurantje, met aangepaste me ni voor vegetariër. Goede bediening en service door gastheer en zijn gezin.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 7 oktober 2018

De keuken van Les Florets blijft ons telkens verbazen. Spijts aan het regionale karakter, volgen ze nu ook de nieuwe trend van de keuken. De kwaliteit blijft behouden, de vriendelijke stijlvolle manier van bedienen is zoals vroeger. De prijs is sympathiek. en ten zeerste een aanrader. Het is telkens een verrassing, Een top beleving.

Kamertip: Een kamer met zicht op de tuin.
Datum van verblijf: oktober 2018
Thierry B, Propriétaire van Hotel Les Florets, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 oktober 2018

Madame, Monsieur,
Thank you so much. We are so happy you had nice time with us and you enjoyed our new menu Bistrot. Looking forward to welcome you again. Best regards. Thierry