“Superbe! Prijs /kwaliteit 6 op 5”
Beoordeling van Auberge des 4 Bras

Auberge des 4 Bras
Geclassificeerd als nr. 1 van 16 Restaurants in Philippeville
Keukens: Belgisch, Frans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen, Afhalen
5 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Superbe! Prijs /kwaliteit 6 op 5 eigenlijk. Zeer veel keuze en alles wat ‘passeerde ‘ zag er even lekker uit. Mooie porties en onze boulettes Liégeois waren overheerlijk. En waar vind je nog vers gebakken wafels als dessert? Vriendelijke bediening en niet te vergeten : de pichet rode wijn vh huis (merlot) zeer kwalitatief. Helaas wonen we 100 km hiervandaan, zoniet kwamen we vaak. Proficiat ad eigenaars en kok(s)

Datum van bezoek: augustus 2020

1 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Locatie is niet echt mooi maar als je voor lekker en goed eten komt dan zou ik het zeker aanraden!
Mijn man en ik hadden de specialiteit: konijn in bier. Erg lekker. Dochter had vegetarische burger. Erg goed en voor vegetariërs ook best wat keuze. Zoon had kip op 3 manieren bereid. Wel wat prijzig maar ook erg smaakvol. Lege Borden werden wat laat weggehaald en lang wachten op rekening maar verder echt super

Datum van bezoek: augustus 2020
3 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een druiligere zondagmiddag hier bij toeval beland.
Geen uitnodigende gevel zoals hier reeds beschreven.
Maar je komt binnen in warm, gezellig, charmant doch wat kitsherig en net interieur. De gastvrouw is perfect en doet haar zaak stralen. Heerlijk gegeten! Verfijnde keuken! De eigenaars en personeel lijken deze zaak met veel liefde re runnen en dat smaakt. Prijs/ kwaliteit top!

Datum van bezoek: november 2019
16 mei 2019 beoordeeld

Tijdens een rondrit in de streek zijn wij hier per toeval beland. Als je de buitenkant ziet dan heb je de neiging om verder te reiken. Voorgevel is helemaal niet uitnodigend. Wij kunnen aan iedereen aanraden om hier geen aandacht aan te besteden en toch de stap naar binnen te zetten.

Alhoewel wij niet gereserveerd hadden, werden wij heel hartelijk welkom geheten. Je wordt er super vriendelijk ontvangen door de gastvrouw. gastvrouw die alles doet om haar klanten ter wille te zijn. Ze praat op de koop toe zelfs Nederlands.

Heel mooi modern, gezellig en warm aanvoelend interieur. Kraaknet.
Alles wat hier ingezet wordt is bereid uit verse en lekkere ingredienten. Niets op aan te merken. Er staat een vakman in de keuken, die weet waar hij mee bezig is.
Vlotte en vriendelijke bediening.

Voor wat betreft het gedeelte gerechten zit de relatie prijs/kwaliteit hier super goed. Enkel het wijnarrangement met bijpassende wijnen valt hier te duur uit. Daarentegen zijn de prijzen van dranken in het algemeen, en de wijn per glas of fles, hier zeer redelijk.

Is dit voor herhaling vatbaar? Als wij nog in de streek zijn komen wij hier gegarandeerd terug.

Datum van bezoek: mei 2019
22 april 2019 beoordeeld

Wij waren onlangs met de kinderen, schoon- en kleinkinderen op midweek in de omgeving van Philippeville. Op het kruispunt aan de Rue De France kan u niet naast deze zaak kijken. Alhoewel de iets wat ouderwetste gevel niet direct zou aantrekkelijk is, maakt het modern ingericht interieur en de lekkere keuken heel wat goed. Een eenvoudige kaart, maar met daarop enkele prachtige (streek)gerechten. Ik koos voor het konijn met bier. Enorm lekker en zeer mooi gepresenteerd op het bord met warme groentjes en alles erop en eraan. Mijn zoon genoot van de eend en mijn schoondochter van de kabeljauw. Terwijl mijn echtgenote, dochter en schoonzoon genoten van de heerlijke scampi's met pasta. Leuk was ook dat de kids mochten kiezen uit de brasseriekaart. De zaakvoerster sprak zelfs een mondje Nederlands en de bediening was vlot en zeer vriendelijk. Kortom een zaak om te onthouden en als bij nog eens in de streek zijn, gaan we zeker terug.

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Auberge des 4 Bras bekeken, bekeken ook

Philippeville, Namur Province

In Auberge des 4 Bras geweest? Deel je ervaringen!