“Aanrader!”
Beoordeling van De Volksbond - GESLOTEN

De Volksbond
Prijsklasse: € 10 - € 25
Keukens: Belgisch
Beschrijving: Traditionele Vlaamse keuken met 200 verschillende bieren, reservatie is gewenst. Het restaurant is gelegen tegenover het kasteelpark en het museum.
24 februari 2020 beoordeeld

Gezellig interieur, supervriendelijke bediening en heel lekkere gerechten. Aan te raden zijn de biercoctails die superlekker zijn. We gaan er zeker nog terug en ja ... het adres is Ieperstraat en niet Leperstraat!

Datum van bezoek: februari 2020

11 november 2019 beoordeeld

Heel lekker eten met aangepaste bieren waarbij men steeds de nodige uitleg krijgt ... aanrader de lekkere Apero met bier als basis ik geloofde het niet maar de smaak is super !

Datum van bezoek: november 2019
27 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wie de Ieperboog verkent, kan hier altijd terecht voor een heerlijke en betaalbare lunch: bv. het vispannetje of het stoofvlees.

Datum van bezoek: oktober 2019
20 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ga er niet teveel over schrijven. Aarzel niet om binnen te gaan. Vrolijke bediening en uitstekende kok. Een adres om zeker la langs te gaan. Smakelijk en geniet.

Datum van bezoek: september 2019
1 september 2019 beoordeeld

Zeer vriendelijke ontvangst. Daar het zaterdagavond was en redelijk druk mochten we het aperitief nuttigen op het terras achteraan. We namen elk een Gin-tonic met wat gefrituurde hapjes. Na een weinig tijd was er plaats vrijgekomen binnen en konden we onze hoofdschotel bestellen. Alles verliep zeer vlotjes en het eten was lekker. De huiswijn, een merlot-syrah aan 19€/fles was zeker niet slecht. Het kader is origineel en het is er gezellig.Zo te zien wordt de Irish coffee aan tafel geserveerd. Een aanrader. Zeer mooie bierkaart!!!

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die De Volksbond bekeken, bekeken ook