TripAdvisor

Meer info
vanaf 324,00 US$
Meer info
Beoordeeld op 24 augustus 2019 via mobiele applicatie

1 van de mooiste museums over de eerste Wereldoorlog. Vertrek is in een oud kasteel om nadien door een dug-out recht in de loopgraven te komen. Na de loopgraven volgt een noodwoning om af te sluiten met de oorlogsgraven.
Rondleiding is met een audiogids ook op maat van kinderen.

Kinderen kunnen dingen voelen en ruiken en beleven hoe gruwelijk oorlog is.

Datum van activiteit: augustus 2019
MMP1917, Public Relations Manager van Memorial Museum Passchendaele 1917, reageerde op deze beoordelingGereageerd vandaag

bedankt voor uw bezoek!

Met vriendelijke groeten

Beoordeeld op 21 augustus 2019 via mobiele applicatie

Het beste oorlogsmuseum ooit dat we hebben bezocht. Je krijgt er veel informatie maar is zeker niet langdradig. De dug-out en loopgraven zijn vast en zeker een meerwaarde. En een heel mooi park leren kennen. Dit museum moet je zeker eens bezoeken,je zal het je niet beklagen.

Beoordeeld op 15 augustus 2019

Ik had eerlijk gezegd nog niet van dit museum gehoord tot ik er toevallig voorbij reed.
Ik was echt zeer aangenaam verrast: het museum is zeer boeiend en aangrijpend en geeft een goed beeld van de Slag van Passendale, maar ook van de Grote Oorlog in het algemeen.
Duidelijke info die nooit verveelt wordt afgewisseld met de dug-outs, de nagebouwde loopgraven en een noodhuis.
De audio-guide is zeker een meerwaarde.
Een absolute aanrader

met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 9 augustus 2019

Dit museum met onze 2 kinderen bezocht (8 en 10 jaar) en enorm de moeite! Leerrijk, veel om te zien, te kijken te luisteren en vooral te beleven! De Dug-out en de loopgraven die gereconstrueerd waren, was echt TOP! Een echte aanrader om met kinderen te gaan en ze te leren dat een museum echt niet saai hoeft te zijn!

Datum van activiteit: juli 2019

Beoordeeld op 7 augustus 2019

Vind ik persoonlijk één van de beter WO1 musea in de Ieperboog. Het volledige park errond nodigd uit voor een wandeling enherbergd ook nog verschillende WO1 bezienswaardigheden.

Datum van activiteit: maart 2019

Beste,

bedankt voor uw bezoek en aanbeveling!