Opslaan

vanaf 148,32 US$
vanaf 181,19 US$
vanaf 169,90 US$
Beoordeeld op 5 september 2019

Dit is de mooiste dag van ons verblijf aan IJsland, Ongelofelijk de mooie beelden te zien van ijs, water, zon en dan de bewegingen ervan richting zee. Ongelofelijk en zeker te doen te voet, langs de oever richting zee. Zeker doen, desnoods omrijden!

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 4 september 2019

Dit juweeltje kom je vlak langs de weg tegen. Een geweldig spektakel van langzaam richting zee drijvende ijsschotsen.

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 24 juni 2019 via mobiele applicatie

Zwart strand naast Jokulsarlon. Het ijs blijft hierop liggen. Wij hebben veel vogels en zeehonden gezien

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 29 maart 2019

Waar elders ter wereld vind je zwarte stranden met enorme aangespoelde ijsblokken. geweldige bezichtiging, een goede 4 uur rijden vanaf Reykjavik maar misschien wel de mooiste stop aan de zuidkust. de joulsarlon glacier lagoon ( die uitmond op Diamond Beach) is ook al een geweldige bezichtiging je kunt hier ook tourtjes boeken richting de natuurlijk ijsgrotten van de gletsjer

Wil je meer informatie over deze regio? Je kunt mij altijd persoonlijk bereiken via JOAT Travel.

Datum van activiteit: februari 2019
Beoordeeld op 27 maart 2019

Diamond Beach heeft zijn naam zeker niet gestolen: wat is dit mooi! Wij kwamen er op een zonnige dag, wat er voor zorgde dat de ijsblokken nog meer schitterden op het zwarte strand.
Diamond Beach ligt vlakbij het Jokulsarlon Meer en is een echte must see!

Datum van activiteit: maart 2019