“Heerlijk gegeten”
Beoordeling van Basico Steak House

Basico Steak House
Geclassificeerd als nr. 2 van 351 Restaurants in Alcudia
5 weken geleden beoordeeld

Hier op een zondagavond heerlijk gegeten. Mijn vriendin en ik zijn echte vleesliefhebbers en waren onder de indruk van de filet steak. Dit was een van de beste die wij in tijden hebben gegeten!

Ook vooraf de kroketjes en de calamari waren van hoge kwaliteit.

Het was zo lekker dat we direct een nieuwe reservering hebben geplaatst voor onze laatste avond in Alcudia.

Datum van bezoek: augustus 2021

25 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles was top!
Top bediening
Vriendelijke bediening
Zeer lekker gegeten
Genoeg variatie in vlees en vis
Heel mooie steking
Top locatie in de bruisende Alcudia

Datum van bezoek: juni 2021
2 dagen geleden beoordeeld via mobiele applicatie

1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Reizigers die Basico Steak House bekeken, bekeken ook

In Basico Steak House geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.