Beoordeeld op 11 december 2019

Hartelijk onthaal, ruime, gezellige en goed verwarmde woonkamer om te verblijven bij minder goed weer. Een gevarieerd en lekker ontbijt met vers geperst fruitsap. Véél tips om de omgeving al wandelend te verkennen. Rustige omgeving, nachtvorst en overdag prachtige zon.
Prachtig gerenoveerde gebouwen, de paarden en de veestapel .. we hebben bijgeleerd en genoten. Een echte aanrader om tot rust te komen.

Datum van verblijf: november 2019
Anke R, Eigenaar van b&b de4wilgen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 december 2019

Dank je wel Alice voor deze mooie woorden. Fijn dat jullie genoten hebben :-)
Ik wens jullie nog fijne feestdagen toe, Anke

Beoordeeld op 16 juli 2019 via mobiele applicatie

Met veel genoegen kijken we terug op een heerlijk ontspannen weekend bij Anke en Ed. De service is compleet, van lekkere ontbijtjes genoten, mooie ruime kamers met goede bddden en een geweldige plek om te onthaasten!

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 24 april 2019 via mobiele applicatie

Een geweldig rustig weekendje.
Super propere kamer, badkamer en ook de gemeenschappelijke eetruimte en keuken waren volledig in orde.
In de slaapkamer hoorden we niets van 'lawaai' of luide geluiden.
Een hele mooie plek en de diertjes en reusachtige paarden waren echt leuk en mooi om te zien.
Na goed geslapen te hebben, werden we verwacht aan de ontbijttafel. Wa een ontbijt! We konden niet stoppen met eten, fruitsla, vers brood, koffiekoekjes,...
Een top weekend!

Datum van verblijf: maart 2019
Anke R, Eigenaar van b&b de4wilgen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 april 2019

Dank je wel Sterre!
En ik vond het wel leuk dat jij, Sterre, in kamer Sterre (naam van onze hengst) hebt geslapen :-)

Beoordeeld op 22 april 2019

Dank je wel Anke en Ed voor het mooie verblijf en het warme ontvangst.
Jullie gastvrijheid en gezellige sfeer maakte ons weekend compleet.
De omgeving en de B&B geeft je onmiddellijk een vakantiegevoel waardoor je op het einde van je verblijf eigenlijk niet naar huis wil.

Kamertip: De kamers zijn allemaal even mooi en geschikt voor een prachtig verblijf.
Datum van verblijf: april 2019
Anke R, Eigenaar van b&b de4wilgen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 april 2019

Dank je wel Jolien. En ook bedankt voor de mooie foto's die je ons achteraf nog hebt doorgestuurd. Héél fijn! @nke

Beoordeeld op 7 september 2018

We hebben net 2 nachten achter de rug bij Anke en Ed, en hebben enorm genoten van hun gastvrijheid, de prachtig ingerichte kamer met alle comfort, met oog voor het authentieke van de prachtige hoeve en het lekkere ontbijt (met gezellige babbel) en eveneens van het gezelschap van hun lieve honden, poezen en schattige ezel! We komen zeker terug!

Datum van verblijf: september 2018
Anke R, Eigenaar van b&b de4wilgen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2018

Dank je wel Katleen en Johan voor deze fijn woorden en de leuke babbel. We kijken er naar uit om terug te mogen verwelkomen.