Beste klant, bedankt voor Uw reactie over Uw verblijf op Chateau de Lez Eaux. Het is altijd goed om ons te informeren over de punten, die U niet goed zijn bevallen. Onze sanitairgebouwen zijn aangepast met een specifiek schoonmaakteam, die elke dag de sanitairgebouwen bijhoudt. Ook met minder klanten worden de sanitairgebouwen meerdere keren per dag schoongemaakt. We zijn extra scherp op het schoonmaken van contactpunten in deze periode van covid-19. We hebben hiervoor specifieke acties in het leven geroepen, zoals éénrichtingsverkeer, het gebruik van hydro-alcoholische oplossing, het aanbevelen van het dragen van een mondkapje....
Welke dingen had U dan graag anders gezien m.b.t. de sanitairgebouwen?
Met betrekking tot het verhaal van de vogels, die te luidruchtig zijn, elk jaar proberen we het natuurlijke evenwicht van het aantal vogels te waarborgen, om te voorkomen dat 1 soort een andere soort domineert. Dat gaat eigenlijk altijd op een natuurlijke wijze, omdat de eerste gasten komen tijdens het nestelen. Dit jaar door de Lock-down hebben sommige vogels zich veel vrijer gevoeld dan andere jaren en zijn er nesten gemaakt in de grote eeuwenoude bomen van ons. We proberen oplossingen te vinden om de natuur te beschermen, maar zorgen ook altijd dat onze klanten tevreden zijn en dat onze bescherming van de natuur geen negatieve impact heeft op Uw verblijf. Dit jaar hebben we juist contacten gelegd met de locale vogelwacht om te ontdekken welke vogels er allemaal voorkomen op de camping. Sinds we geen pesticiden meer gebruiken, zijn er veel meer verschillende vogels gekomen. Jammer dat U dit niet heeft kunnen zien.