Beoordeeld op 6 mei 2019

Ruime en nette camping met een aardig zwembad. Buitenbad is erg klein.
Onze stacaravan was erg gedateerd maar wel schoon en functioneel.
Vriendelijke mensen en een mooie omgeving. Winkeltje heeft voldoende keuze.
Wij waren er in \Mei met slecht weer en dat drukt de sfeer wel, maar daar kan de camping natuurlijk niets aan doen.
De oudere caravans worden allemaal vervangen voor nieuwe die er erg goed uitzien, maar die we niet van binnen hebben bekeken.

Datum van verblijf: mei 2019
Castel C, Responsable réception van Camping Château de Lez-Eaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 mei 2019

Thank you for sharing your experience in campsite Château de Lez-Eaux.
Unfortunately, we don’t manage the weather. During a raining day you can enjoy our 1300m² aquatic park, our games room, our TV room, or you can visit the Saint Malo aquarium, the CIté de la Mer in Cherbourg …

Indeed, we have different accommodations, some Chalet, Mobile Home, Cottage and Tree Houses. We are trying to improve the park with new rentals, to satisfy all our customers, with a large choice of accommodations with different prices.

We hope to welcome you again, with a sunny weather.

Beoordeeld op 17 juli 2017 via mobiele applicatie

Vakantie 2017 doorgebracht bij chateau de lez- eaux. Na een reis van ruim 7 uur de caravan bereikt. Aller eerst heel vriendelijk te woord gestaan bij de receptie door een medewerker van het chateau zelf. Hij verwees ons daarna door naar een medewerker van euro camp waar we de caravan geboekt hadden. Ook heel vriendelijk allemaal gelukkig in het Engels want ons Frans is niet optimaal. De caravan was schoon, maar eigenlijk veel te klein voor ons gezin. 2 tieners mee die het ook wel erg klein vonden. De omgeving is prachtig, op de camping in voor tieners vrij weinig te beleven al vonden ze het zwembad wel aardig. Wij gaan niet meer terug naar deze camping.

Datum van verblijf: juli 2017
Castel C, Responsable commercial van Camping Château de Lez-Eaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2017

Thank you for sharing your experience at Lez-eaux. The campsite also rent its own mobilhomes and chalets independently form Eurocamp. We are used to renew each year a part of the equipments in order to improve our services.
This year we suggest many differents activities for kids, teenagers and adults : poney, Hiking, Geat paper Chase, Zumba … You just had to register at the reception for free. Indeed, we are not providing activities on the evening except 2 concerts per week at the bar. We are pleased to see that you enjoyed the site.
Best regards
Lez-eaux staff

Beoordeeld op 10 mei 2017

zeer goede camping. Hier geweest in de paasvakantie voor 3 dagen met de campingcar. Mooie ruime plaatsen met water en elektriciteit.
We waren hier met 3 tieners van 15 en 13 jaar die er ook van genoten hebben.
We zochten vooral een kwaliteitsvolle camping met een verwarmd overdekt zwembad waar de tieners konden genieten.
Zelf ook genoten van de sfeervolle camping rondom een kasteelhoeve.

Datum van verblijf: april 2017
Castel C, Responsable réception van Camping Château de Lez-Eaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 mei 2017

Thank you for taking the time to share your experience at Lez-Eaux. We are glad the all family took the most of her holiday. We will be happy to great you again ! Tot ziens

Beoordeeld op 7 mei 2017 via mobiele applicatie

Prachtig gelegen kasteelpark met goed onderhouden groen. Stacaravans vertoonden kleine mankementen, maar het was de eerste dag van het seizoen. Goede bar, leuk winkeltje maar het chateau zelf maakt de beste indruk!!
Sanitairblok bij de camping was splinternieuw en heel mooi.

Datum van verblijf: mei 2017
Castel C, Responsable réception van Camping Château de Lez-Eaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 mei 2017

Monsieur,
Wij zijn blij dat u goede vakantie heeft gehad bij ons.
Het onderhoud van gras en de rest, de sanitaire en de camping plekken is voor ons een van de belangerijkse dingen om een mooie omgeving te geven voor onze campers
We kijken er naar uit om u weer te welkomen
Tot ziens !

Beoordeeld op 23 juli 2016 via mobiele applicatie

We hadden een luxe stacaravan van Eurocamp met 2 badkamers en drie slaapkamers. Lekker het zonnetje erbij in de avond. Ruime veldjes, prachtig zwembad indoor met glijbanen. Buiten zwembad en mooi speelterrein. Een restaurant zou een leuke aanvulling zijn ipv alleen afhaal. Fijne week gehad.

Datum van verblijf: juli 2016
Castel C, Responsable relations publiques van Camping Château de Lez-Eaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2016

Wij zijn heel blij dat u goed geprofiteerd hebt van uw vakantie in Lez-Eaux
De camping biedt dankzij rust en ruimte om de ligging in het hart van de campagne
De kinderen kunnen de hele dag tussen het binenzwembad, buitenzwembad, het opblaaskasteel et het speelpark bezig zijn.
Heeft u in de vijver gevist?
We zijn dicht bij de zee, en we kunnen u restaurants aanbieden. Maar u moet niet de avond vermissen met de mosselen met patat, paella of fish and chips,de avond als er concert is in Lez Eaux.
We kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen terug naar Lez - Eaux
Tot ziens