“Aanrader”

Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
13 juli 2019 beoordeeld

Zo lekker, voor de liefhebber van zeevruchten, vers, no nonsense, een wijnkaart met ruime keuze om uw menu te vergezellen, mensen met ervaring in de keuken als in de zaal. Klassiek ingericht maar allemaal zeer netjes, met veel licht en zachte, lichte kleuren, ook makkelijk bereikbaar. Gedurende mijn 3 uur durende verblijf in het restaurant een constante stroom aan klanten waargenomen..... zeevruchtenliefhebbers, dit is top ; - )

Datum van bezoek: juli 2019

19 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurantje met zijn " onopvallende " uitstraling is gewoon de max ! Overheerlijke zeevruchten. Supervers.
Lekker brood en boter. Zalige gegrilde kreeft. Heel vriendelijke, correcte bediening.Men laat je ook genieten van de schotels en de hoofdschotel wordt je niet onder de neus geduwd , nadat het voorgerecht juist gedegusteerd werd.
Dus gewoon top ! Ook lekkere wijn !

Datum van bezoek: juni 2019
5 mei 2019 beoordeeld

Rustig restaurantje in een rustig dorpje Sangatte, de fruits de mer waren goed, nie te eek peper zoals soms wel gebeurd. Wijnen tegen schappelijke prijs. Vriendelijke bediening, welkom met kinderen en hond.

Datum van bezoek: mei 2019
7 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is echt een pareltje voor de fruits de mer liefhebbers. Schotel met keuze in overvloed, lekkere wijnen aan topprijzen. We hadden, op afraden van mevrouw, ook voorgerechtje genomen. Zeer lekker, maar inderdaad is schotel met 2 personen al zeer ruim voldoende! We komen hier terug :-)

Datum van bezoek: maart 2019
28 januari 2019 beoordeeld

We zijn reeds enkele keren gaan eten in dit restaurant. We nemen meestal een menu. steeds waar voor ons geld. de bediening is vlot en vriendelijk. Twee dames runnen de zaak. Interieur is niet wow maar toch gezellig en net. Typisch Frans. Aan te bevelen. Na het eten heerlijk wandelen aan de opaalkust.

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Le Blanc Nez bekeken, bekeken ook

Sangatte, Pas-de-Calais
Calais, Pas-de-Calais

Calais, Pas-de-Calais

In Le Blanc Nez geweest? Deel je ervaringen!