Reserveer nu, betaal bij aankomst
Priceline
Hotels.comUS$ 150
TravelocityUS$ 150
Vio.comUS$ 152
Beoordeeld op 21 november 2021

Geweldige ontvangst door de uiterst sympathieke gastvrouw Sandy. Ruime en prachtig ingerichte kamer, niets is er tekort. Uiterst gezellige zithoek, weeral prachtig ingericht, waar het heerlijk toeven is met een gratis koffie of een streekbiertje. Ontbijt is heel verzorgd en meer dan voldoende. 's Avonds is er een gratis shuttle-dienst naar bepaalde restaurants, als je daar gebruik van wenst te maken. Kortom: een toppertje. We komen zeker nog terug!!!!!

Datum van verblijf: oktober 2021
Sandie Descamps, Eigenaar van Hotel 'T Heilig Genot, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 november 2021

hartelijke dank voor deze bijzonder fijne review!
altijd welkom!

Beoordeeld op 9 november 2021 via mobiele applicatie

Alles was perfect in orde. Heel propere kamers, ontbijt was heel lekker en Sandy is een enorm vriendelijke gastvrouw! De zitruimte boven is heel gezellig hoor een laatste drankje met een gezelschapsspelletjes. Mooie omgeving voor een wandeling en helemaal niet ver van Ieper, zeker de moeite om te overnachten.

Datum van verblijf: november 2021
Sandie Descamps, Eigenaar van Hotel 'T Heilig Genot, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 november 2021

Hartelijke dank voor deze prachtige review!

Beoordeeld op 15 augustus 2020

In deze speciale dagen dachten we voor een locatie dicht bij huis.
Vandaar dat we kozen voor het heilig genot
En ik moet toegeven het was genieten.
Zalige Ruime kamer
Vriendelijke gastvrouw en lekker ontbijt
Een echte aanrader
Komen zeker nog eens terug

Datum van verblijf: augustus 2020
Sandie Descamps, Eigenaar van Hotel 'T Heilig Genot, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 mei 2021

Hartelijke dank, fijn dat jullie een aangenaam verblijf bij ons hadden, dank u.

Beoordeeld op 28 augustus 2019

Superlatieven schieten te kort om zowel het enthousiasme, de complete overgave, de tomeloze inzet, de hartelijkheid, de vriendelijkheid en de gastvrijheid van de gastvrouw te omschrijven. Aan niks, maar dan ook werkelijk niks mag het de hotelgasten ontbreken. Om te voorkomen dat we hier een bijbel aan tot verveling leidende lyrische citaten of bewierokende beschrijvingen neerpennen beperken we ons tot slechts één korte en bondige, maar welgemeende allesomvattende commentaar: voor dit etablissement bestaan gewoonweg niet voldoende sterren ter bekroning...

Datum van verblijf: augustus 2019
Sandie D, Eigenaar van Hotel 'T Heilig Genot, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2019

hartelijke dank voor deze bijzonder prachtige review !
heel fijn om jullie te mogen verwelkomen !

Beoordeeld op 15 juni 2019 via mobiele applicatie

Gezellig en kleinschalige.
Prima ontvangst door de gastvrouw.
Niets is te veel!!!! Thuisgevoel.
Vlakbij de paters van Westvleteren.
Ideale uitvalbasis om de Westbroek te verkennen.
Gaan nog terug.
( reeds geboekt)

Datum van verblijf: april 2019
Sandie D, Eigenaar van Hotel 'T Heilig Genot, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2019

hartelijke dank !