TripAdvisor

Geclassificeerd als nr. 6 van 305 Restaurants in Choeng Thale
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buffet, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buffet, Bezorgen, Reserveringen
6 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier terechtgekomen via TripAdvisor.
Kregen een 5 op 5 en dit is idd meer dan verdiend . Onthaal en personeel super vriendelijk. Proper kader.
Diverse keuze tussen Thais en Duits. Eigenaar is Jens en kwam met ons een babbeltje doen. Zeer commercieel van hem .
Eten was ook overheerlijk en steeds voldoende. Een aanrader!

Datum van bezoek: november 2017

12 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Gezellig zaakje niet te groot. Aardig personeel en super aardige eigenaar.
Laatste avond ook gegeten was heerlijk.
Even terugkomen op beoordeling rascistische als je dat zo voelt kun je beter voortaan thuis blijven!
Zo een slechte recensie schrijven gaat meer over de mensen als over de geweldige gastvrije zaak!

Datum van bezoek: januari 2017
19 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn van Patong tot daar gereden (15 km.) door de goede beoordelingen op TripAdvisor, het restaurant voldeed volledig aan onze verwachtingen en was de trip meer dan waard.
Heel goede ontvangst van de baas, het eten was super lekker en een gezellig kader om te zitten na het eten bij de koffie nog een zeer lekkere chocolademousse van de baas gekregen.
Dit restaurant is meer dan de moeite waard om eens naar doe te gaan en te genieten van een lekker diner.

Datum van bezoek: november 2016
20 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanaf het eerste moment zorgde de eigenaar Jens en zijn mensen dat we ons op ons gemak voelde in het restaurant. De bediening was goed en vlot en we hebben allemaal lekker gegeten en gedronken. Met onze groep van 9 kregen we als toetje een ijsje van de zaak. Helemaal top!!

Datum van bezoek: augustus 2016
10 maart 2016 beoordeeld

Dit restaurant hoeft een beoordeling !
Alles is er ordentelijk en proper.
De FOOD is TOPkwaliteit.
We love Jens,Artikel en the Staff

Datum van bezoek: maart 2016

Reizigers die The Corner Restaurant bekeken, bekeken ook

Choeng Thale, Thalang District

In The Corner Restaurant geweest? Deel je ervaringen!