Travelmemories jemalou
Ardooie, België

Ideaal voor een bezoek aan Disneyland

Beoordeling van Villages Nature Paris
4,0 van 5 bollen19 apr 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Wij hadden vroeg geboekt en zo een mooie prijs kunnen meepikken voor een midweek in de paasvakantie. De prijzen die ik de laatste weken en maanden zag voor dit verblijf vind ik er dik over voor wat je krijgt. We hadden vroeg geboekt en dus gratis voorkeursligging gekozen niet ver van onze vrienden en dicht bij de parking omdat we ook naar Disneyland planden te gaan en ‘s avonds laat niet mega ver wilden wandelen. Eén week voor vertrek krijg ik melding dat onze boeking gewijzigd is. Zonder reden werden we in een andere cottage geplaatst verder van de parking en verder van onze vrienden. Gelukkig leek de ligging wel een beter uitzicht te hebben en vielen de afstanden nogal mee dus we hebben het hier bij gelaten. Bij aankomst onmiddellijk naar het zwembad. Tussen de lockers hing een vieze geur. De volgende dagen was dit gelukkig minder. Het zwembad zelf toont hier en daar al wat slijtage in vergelijking met 5 jaar geleden maar viel mee. Zeker geen reden om niet te gaan. Jammer dat die ene glijbaan weer niet open was. Ons huisje was niet 100 procent proper op de ramen waren vieze vettige plekken met zo’n uitzicht zou men zeker magen zorgen dat de ramen met uitzoo het water toch proper zijn. Ook lag er nog een schaamhaar van de vorige verblijven in bad. Toilet had rode vlekken op de bril hopelijk van product en geen bloed. ook al serieus wat slijtage te merken. Jammer dat dit niet beter onderhouden wordt zeker voor de prijzen die gevraagd worden. We hadden een cottage aan het water en zagen zwanen en eendjes passeren en ook de muskusrat maar deze is niet gevaarlijk voor de mens. Wij hebben genoten van ons verblijf in combinatie met Disneyland en zouden het zeker opnieuw doen als de prijzen laag zijn maar bijna 2000 euro voor een midweek zou ik er zeker niet voor betalen dat is het niet waard. Daarvoor zou ik toch wat meer perfectie verwachten.
Datum van verblijf: april 2024
Kamertip: Boek vroeg en betaal niet teveel
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Guest Relation, Owner van Villages Nature Paris, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 26 apr 2024
Het spijt ons te horen dat u enkele teleurstellingen heeft ervaren tijdens uw verblijf. Het is jammer dat uw voorkeursligging onverwacht is gewijzigd en dat de cottage niet volledig schoon was bij aankomst. We begrijpen dat dit uw ervaring heeft beïnvloed, en we bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak.

We zullen uw feedback doorgeven aan het betrokken team om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst wordt verbeterd. Het is belangrijk voor ons om de hoogste kwaliteit en service te bieden aan al onze gasten.

We zijn echter blij dat u heeft genoten van de rustige ligging aan het water en het uitzicht op de natuurlijke omgeving. Het is geweldig om te horen dat u heeft genoten van de combinatie van uw verblijf bij Villages Nature Paris en uw bezoek aan Disneyland.

Nogmaals onze excuses voor eventuele teleurstellingen en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. We hopen dat we de kans krijgen om u in de toekomst weer te verwelkomen voor een verblijf dat aan uw verwachtingen voldoet.

Volledig restitueerbaar
  • Algotels
3.5 km van Villages Nature Paris
Meer hotels in Bailly-Romainvilliers bekijken
Beoordeeld op 31 maart 2024 via mobiele applicatie

We hebben 6 maanden van te voren 3 huisjes geboekt met voorkeur. 1 week van te voren bleek dat we overboekt waren?kregen goed alternatief maar niet meer naast elkaar. Huisje zelf was vol met vliegjes en kapotte dingetjes zoals kapotte spiegel etc.Zwembadvloer en sanitair in zwembad was echt bah! Bowlingbaan ruim van tevoren geboekt ook niet beschikbaar vanwege technisch problemen? Voor ons nooit meer….

Kamertip: Gewoon een ander alternatief zoeken!
Datum van verblijf: maart 2024
Guest Relation, Owner van Villages Nature Paris, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 april 2024

We vinden het erg vervelend om te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. Het spijt ons dat er problemen waren met uw boeking en dat u uiteindelijk niet naast elkaar kon verblijven. Ook betreuren we het dat de cottage niet voldeed aan de verwachte standaard en dat u problemen heeft ervaren in de Aqua Mundo en met de bowlingbaan.

We nemen uw feedback serieus en zullen dit bespreken met ons team om ervoor te zorgen dat dergelijke problemen in de toekomst worden vermeden. We streven ernaar om een uitstekende ervaring te bieden aan al onze gasten en het spijt ons dat dit in uw geval niet is gelukt.

Neem zeker contact met ons op via ons formulier door uw opmerkingen daar in te vullen 👉 https://contactariane.com. Wij streven ernaar deze situatie recht te zetten en u de gelegenheid te bieden om tijdens uw volgende bezoek een positieve ervaring te beleven.

Beoordeeld op 22 maart 2024

Na het lezen van vele negatieve reviews, ging ik heen met een naar gevoel. Eenmaal aangekomen verdween dit gevoel direct!

Wij zijn met het OV gekomen, super goed te doen. We hebben de bus meerdere keren gebruikt deze week. Wel jammer dat we pas om 16.00 uur in het huisje konden, we waren die dag al heel vroeg op. Maar we hebben ons wel vermaakt.

Het huisje was fijn, over het algemeen schoon. Mag wel een keer extra worden schoongemaakt (deuren, onder de bedden etc).

Personeel was heel vriendelijk en sprak goed Engels. We zijn heel goed geholpen & de activiteiten (pony rijden, chocolade workshop) waren ook erg leuk.

Al met al, heel erg genoten!

Datum van verblijf: maart 2024
Guest Relation, Owner van Villages Nature Paris, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 maart 2024

We zijn verheugd om te lezen dat uw aanvankelijk negatieve gevoelens verdwenen zodra u aankwam! Het is geweldig om te weten dat uw reis met het openbaar vervoer soepel verliep en dat u de bus meerdere keren heeft gebruikt tijdens uw verblijf.

Het is fijn om te horen dat uw cottage comfortabel was en over het algemeen schoon. We nemen uw opmerkingen over het schoonmaken van deuren en onder de bedden ter harte en zullen dit doorgeven aan ons schoonmaakteam.

Ons personeel doet altijd hun best om vriendelijk en behulpzaam te zijn, dus we zijn blij dat u goed geholpen bent en dat u de activiteiten zoals ponyrijden en de chocoladeworkshop leuk vond.

Nogmaals bedankt voor uw verblijf bij ons en we hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen voor nog meer plezier en ontspanning! 😄

Beoordeeld op 1 maart 2024

Technische storing glijbanen dus 2 dagen de glijbanen dicht... Schijnt vaker voor te komen.. Toen ze eindelijk gemaakt waren gingen ze de volgende dag dicht i.v.m. de wind (????). Sommige glijbanen (wel dichte buis) gaan namelijk buitenom en komen weer binnen, uh ja dus? Weer of geen weer altijd centerparks weer, NIET DUS. En het waait al uren NIET! En totaal geen medeleven bij de receptie. Als er een kans is dat bij wind de glijbanen dicht gaan, wil ik dat van tevoren weten. Dan waren we namelijk niet gegaan, dat risico willen we niet nemen. Volgens de receptie was het 'niet hun probleem'. En dat ze dichtgaan bij wind gebeurt hooguit 1x per jaar, zei ze, maar wel erg ongeloofwaardig als er speciale bordjes zijn bij de ingang van het zwembad voor de glijbanen met 'dicht i.v.m. het weer'. We zijn niet alleen ons geld kwijt, ook onze vrije dagen. 5 dagen aan frustratie en teleurstelling is niet ontspannen :(

Kamertip: Ga niet in herfst of winter, met kans op sluiting glijbanen door wind. Technische storingen komen ook vaker voor.
Datum van verblijf: februari 2024
Guest Relation, Owner van Villages Nature Paris, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2024

Onze excuses voor het ongemak en de frustratie die u heeft ervaren door de technische problemen met de waterglijbanen en de onverwachte sluiting vanwege de weersomstandigheden, Marianne. Uw feedback over het gebrek aan communicatie over mogelijke sluitingen en de reactie van het receptiepersoneel is genoteerd. We begrijpen de impact hiervan op uw vakantie en bieden onze verontschuldigingen aan voor eventuele teleurstelling.

Aarzel niet om contact met ons op te nemen via ons formulier door uw opmerkingen daar te no-teren 👉 https://contactariane.com. We willen graag deze situatie rechtzetten en u de mogelijkheid bieden om tijdens uw volgende bezoek van een aangenamere ervaring te genieten.

Beoordeeld op 4 februari 2024

We hadden een 4 persoons huisje en zag er gezellig en goed uit. Wat je nodig hebt is aanwezig. De bedden waren goed en kussens ook. We hadden een ruime douche,wastafel en toilet en een aparte ligbad en wastafel. Alles op zicht goed schoon. Geen ouderwetse en gezellige plaza, een mooi groot zwembad met het grootste buitenbad van alle parken. Heerlijk en goed ontbijt. Wij kwamen maandag aan 3 dagen Disney en vrijdag op ons gemak naar huis.

Datum van verblijf: februari 2024
Guest Relation, Owner van Villages Nature Paris, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 maart 2024

We zijn verheugd te horen dat u heeft genoten van uw tijd in de gezellige cottage en dat u tevreden was met de voorzieningen. Het doet ons plezier dat de bedden comfortabel waren en dat u alles wat u nodig had binnen handbereik had.

We zijn blij dat u de ruime douche, wastafel, toilet en apart ligbad hebt gewaardeerd, evenals de algehele netheid van de accommodatie. Ons team streeft er voortdurend naar om een schone en comfortabele omgeving te bieden voor al onze gasten.

Het verheugt ons ook dat u genoten heeft van de faciliteiten zoals de Aqua Mundo en het ontbijt. We streven ernaar om onze gasten een uitstekende ervaring te bieden en het is geweldig om te horen dat we daarin geslaagd zijn.

Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden en het delen van uw positieve ervaring. We hopen dat u nog vele mooie herinneringen heeft gemaakt tijdens uw bezoek aan Disney en dat we u in de toekomst opnieuw mogen verwelkomen in Villages Nature Paris. 😊

Beoordeeld op 14 januari 2024

Wij hadden met 4 personen een vip appartement. Het was schoon en netjes. Hooguit een paar aandachtspuntjes voor onderhoud, maar niet storend. De beveiliging is goed; je komt alleen na controle het park op of af. De prijzen van de restaurants en de supermarkt zijn aan de hoge kant.

Datum van verblijf: januari 2024
Guest Relation, Owner van Villages Nature Paris, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 februari 2024

We zijn verheugd om te horen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad in ons VIP-appartement voor 4 personen. Het is geweldig om te horen dat de accommodatie schoon en netjes was en dat u weinig hinder heeft ondervonden van eventuele onderhoudsaandachtspunten.

We zijn blij dat u de goede beveiliging opmerkt, wat bijdraagt aan een gevoel van veiligheid tijdens uw verblijf. Uw opmerkingen over de prijzen van de restaurants en de supermarkt zijn genoteerd, en we zullen dit intern bespreken om te zien waar we eventueel verbeteringen kunnen aanbrengen.

Nogmaals bedankt voor uw feedback, en we hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een even plezierig verblijf in Villages Nature Paris. 😊