FamBrock
Goirle, Nederland

Slecht georganiseerd en vies park!

Beoordeling van Villages Nature Paris
2,0 van 5 bollen31 mrt 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
We hebben 6 maanden van te voren 3 huisjes geboekt met voorkeur. 1 week van te voren bleek dat we overboekt waren?kregen goed alternatief maar niet meer naast elkaar. Huisje zelf was vol met vliegjes en kapotte dingetjes zoals kapotte spiegel etc.Zwembadvloer en sanitair in zwembad was echt bah! Bowlingbaan ruim van tevoren geboekt ook niet beschikbaar vanwege technisch problemen? Voor ons nooit meer….
Datum van verblijf: maart 2024
Kamertip: Gewoon een ander alternatief zoeken!
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Guest Relation, Owner van Villages Nature Paris, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 3 apr 2024
We vinden het erg vervelend om te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. Het spijt ons dat er problemen waren met uw boeking en dat u uiteindelijk niet naast elkaar kon verblijven. Ook betreuren we het dat de cottage niet voldeed aan de verwachte standaard en dat u problemen heeft ervaren in de Aqua Mundo en met de bowlingbaan.

We nemen uw feedback serieus en zullen dit bespreken met ons team om ervoor te zorgen dat dergelijke problemen in de toekomst worden vermeden. We streven ernaar om een uitstekende ervaring te bieden aan al onze gasten en het spijt ons dat dit in uw geval niet is gelukt.

Neem zeker contact met ons op via ons formulier door uw opmerkingen daar in te vullen 👉 https://contactariane.com. Wij streven ernaar deze situatie recht te zetten en u de gelegenheid te bieden om tijdens uw volgende bezoek een positieve ervaring te beleven.

Volledig restitueerbaar
Other
3.5 km van Villages Nature Paris
Meer hotels in Bailly-Romainvilliers bekijken
Beoordeeld op 22 maart 2024

Na het lezen van vele negatieve reviews, ging ik heen met een naar gevoel. Eenmaal aangekomen verdween dit gevoel direct!

Wij zijn met het OV gekomen, super goed te doen. We hebben de bus meerdere keren gebruikt deze week. Wel jammer dat we pas om 16.00 uur in het huisje konden, we waren die dag al heel vroeg op. Maar we hebben ons wel vermaakt.

Het huisje was fijn, over het algemeen schoon. Mag wel een keer extra worden schoongemaakt (deuren, onder de bedden etc).

Personeel was heel vriendelijk en sprak goed Engels. We zijn heel goed geholpen & de activiteiten (pony rijden, chocolade workshop) waren ook erg leuk.

Al met al, heel erg genoten!

Datum van verblijf: maart 2024
Guest Relation, Owner van Villages Nature Paris, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 maart 2024

We zijn verheugd om te lezen dat uw aanvankelijk negatieve gevoelens verdwenen zodra u aankwam! Het is geweldig om te weten dat uw reis met het openbaar vervoer soepel verliep en dat u de bus meerdere keren heeft gebruikt tijdens uw verblijf.

Het is fijn om te horen dat uw cottage comfortabel was en over het algemeen schoon. We nemen uw opmerkingen over het schoonmaken van deuren en onder de bedden ter harte en zullen dit doorgeven aan ons schoonmaakteam.

Ons personeel doet altijd hun best om vriendelijk en behulpzaam te zijn, dus we zijn blij dat u goed geholpen bent en dat u de activiteiten zoals ponyrijden en de chocoladeworkshop leuk vond.

Nogmaals bedankt voor uw verblijf bij ons en we hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen voor nog meer plezier en ontspanning! 😄

Beoordeeld op 1 maart 2024

Technische storing glijbanen dus 2 dagen de glijbanen dicht... Schijnt vaker voor te komen.. Toen ze eindelijk gemaakt waren gingen ze de volgende dag dicht i.v.m. de wind (????). Sommige glijbanen (wel dichte buis) gaan namelijk buitenom en komen weer binnen, uh ja dus? Weer of geen weer altijd centerparks weer, NIET DUS. En het waait al uren NIET! En totaal geen medeleven bij de receptie. Als er een kans is dat bij wind de glijbanen dicht gaan, wil ik dat van tevoren weten. Dan waren we namelijk niet gegaan, dat risico willen we niet nemen. Volgens de receptie was het 'niet hun probleem'. En dat ze dichtgaan bij wind gebeurt hooguit 1x per jaar, zei ze, maar wel erg ongeloofwaardig als er speciale bordjes zijn bij de ingang van het zwembad voor de glijbanen met 'dicht i.v.m. het weer'. We zijn niet alleen ons geld kwijt, ook onze vrije dagen. 5 dagen aan frustratie en teleurstelling is niet ontspannen :(

Kamertip: Ga niet in herfst of winter, met kans op sluiting glijbanen door wind. Technische storingen komen ook vaker voor.
Datum van verblijf: februari 2024
Guest Relation, Owner van Villages Nature Paris, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2024

Onze excuses voor het ongemak en de frustratie die u heeft ervaren door de technische problemen met de waterglijbanen en de onverwachte sluiting vanwege de weersomstandigheden, Marianne. Uw feedback over het gebrek aan communicatie over mogelijke sluitingen en de reactie van het receptiepersoneel is genoteerd. We begrijpen de impact hiervan op uw vakantie en bieden onze verontschuldigingen aan voor eventuele teleurstelling.

Aarzel niet om contact met ons op te nemen via ons formulier door uw opmerkingen daar te no-teren 👉 https://contactariane.com. We willen graag deze situatie rechtzetten en u de mogelijkheid bieden om tijdens uw volgende bezoek van een aangenamere ervaring te genieten.

Beoordeeld op 4 februari 2024

We hadden een 4 persoons huisje en zag er gezellig en goed uit. Wat je nodig hebt is aanwezig. De bedden waren goed en kussens ook. We hadden een ruime douche,wastafel en toilet en een aparte ligbad en wastafel. Alles op zicht goed schoon. Geen ouderwetse en gezellige plaza, een mooi groot zwembad met het grootste buitenbad van alle parken. Heerlijk en goed ontbijt. Wij kwamen maandag aan 3 dagen Disney en vrijdag op ons gemak naar huis.

Datum van verblijf: februari 2024
Guest Relation, Owner van Villages Nature Paris, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 maart 2024

We zijn verheugd te horen dat u heeft genoten van uw tijd in de gezellige cottage en dat u tevreden was met de voorzieningen. Het doet ons plezier dat de bedden comfortabel waren en dat u alles wat u nodig had binnen handbereik had.

We zijn blij dat u de ruime douche, wastafel, toilet en apart ligbad hebt gewaardeerd, evenals de algehele netheid van de accommodatie. Ons team streeft er voortdurend naar om een schone en comfortabele omgeving te bieden voor al onze gasten.

Het verheugt ons ook dat u genoten heeft van de faciliteiten zoals de Aqua Mundo en het ontbijt. We streven ernaar om onze gasten een uitstekende ervaring te bieden en het is geweldig om te horen dat we daarin geslaagd zijn.

Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden en het delen van uw positieve ervaring. We hopen dat u nog vele mooie herinneringen heeft gemaakt tijdens uw bezoek aan Disney en dat we u in de toekomst opnieuw mogen verwelkomen in Villages Nature Paris. 😊

Beoordeeld op 14 januari 2024

Wij hadden met 4 personen een vip appartement. Het was schoon en netjes. Hooguit een paar aandachtspuntjes voor onderhoud, maar niet storend. De beveiliging is goed; je komt alleen na controle het park op of af. De prijzen van de restaurants en de supermarkt zijn aan de hoge kant.

Datum van verblijf: januari 2024
Guest Relation, Owner van Villages Nature Paris, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 februari 2024

We zijn verheugd om te horen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad in ons VIP-appartement voor 4 personen. Het is geweldig om te horen dat de accommodatie schoon en netjes was en dat u weinig hinder heeft ondervonden van eventuele onderhoudsaandachtspunten.

We zijn blij dat u de goede beveiliging opmerkt, wat bijdraagt aan een gevoel van veiligheid tijdens uw verblijf. Uw opmerkingen over de prijzen van de restaurants en de supermarkt zijn genoteerd, en we zullen dit intern bespreken om te zien waar we eventueel verbeteringen kunnen aanbrengen.

Nogmaals bedankt voor uw feedback, en we hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een even plezierig verblijf in Villages Nature Paris. 😊

Beoordeeld op 24 december 2023

Na de reviews gelezen te hebben over ratten, vieze huisjes en achterstallig onderhoud gingen wij met pijn in onze maag weg. Maar! Wat viel dat gelukkig mee!
We hebben geen rat gezien en ons huisje was schoon en netjes.
De afwasmachine kregen wij niet aan de praat maar met een uurtje stonden de mannen van de technische dienst op de stoep en hebben dit opgelost.

Dikke chapeau voor de lifeguards in het zwembad. Het is daar erg glad (dat is wel een serieus punt waar iets aan gedaan zou moeten worden) en onze dochter is heel lelijk uitgegleden. Door de val raakte zij steeds buiten bewust zijn, waar wij heel professioneel en bekwaam mee geholpen zijn. Mensen mopperen over de lifeguards daar, maar wij hebben niks anders dan lof. Verder deden alle glijbanen het en zijn de banden banen echt fantastisch. Ook het stroomversnellingstuk buiten is erg leuk. Ook voor wat jongere kinderen.

En het achterstallig onderhoud, ja, dat is in mate wel aanwezig helaas. Niet alle verlichting doet het buiten.. verf bladerd van het balkon boven ons los.. voegen in de douches bij het zwembad zijn niet overal even fris.. dat zijn echt wel puntjes van aandacht. Overall heeft het ons niet echt gestoord. Het is maar net hoe je ermee omdat ;)

Waar wel jammer is, is dat het Kerstmarktje geen enkele dag open was. Ondanks dat er op grote lichtborden stond van wel. Daardoor was er weinig WinterWonderland. Beloof geen dingen die je niet waar kunt maken

Alles opgeteld en afgetrokken waren wij positief verrast door dit park. Voor ons voor herhaling vatbaar.

Kamertip: Zorg dat je antislip slipper iod mee neemt voor rond het zwembad
Datum van verblijf: december 2023

We zijn verheugd om te horen dat uw verblijf uiteindelijk positief is uitgevallen, ondanks de initiële zorgen die werden veroorzaakt door enkele negatieve recensies. Het doet ons plezier om te weten dat u geen last heeft gehad van de gemelde problemen zoals ratten en vieze cottages.

Het spijt ons te horen dat u moeite had met de afwasmachine, maar we zijn blij dat ons technisch team snel ter plaatse kon zijn om het probleem op te lossen. Uw lof voor onze lifeguards in de Aqua Mundo wordt zeer gewaardeerd, en we zullen uw opmerking over de gladheid van de vloeren serieus nemen en passende maatregelen nemen om de veiligheid te verbeteren.

Het spijt ons ook dat het kerstmarktje niet zoals beloofd open was, en we zullen ervoor zorgen dat dergelijke situaties in de toekomst worden vermeden.

Nogmaals bedankt voor uw feedback en we hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in Villages Nature Paris. 😄