mariannevanhouten
Utrecht, Nederland

glijbanen 3 dagen dicht door storing en wind (geen storm).

Beoordeling van Villages Nature Paris
1,0 van 5 bollen1 mrt 2024 beoordeeld
Technische storing glijbanen dus 2 dagen de glijbanen dicht... Schijnt vaker voor te komen.. Toen ze eindelijk gemaakt waren gingen ze de volgende dag dicht i.v.m. de wind (????). Sommige glijbanen (wel dichte buis) gaan namelijk buitenom en komen weer binnen, uh ja dus? Weer of geen weer altijd centerparks weer, NIET DUS. En het waait al uren NIET! En totaal geen medeleven bij de receptie. Als er een kans is dat bij wind de glijbanen dicht gaan, wil ik dat van tevoren weten. Dan waren we namelijk niet gegaan, dat risico willen we niet nemen. Volgens de receptie was het 'niet hun probleem'. En dat ze dichtgaan bij wind gebeurt hooguit 1x per jaar, zei ze, maar wel erg ongeloofwaardig als er speciale bordjes zijn bij de ingang van het zwembad voor de glijbanen met 'dicht i.v.m. het weer'. We zijn niet alleen ons geld kwijt, ook onze vrije dagen. 5 dagen aan frustratie en teleurstelling is niet ontspannen :(
Datum van verblijf: februari 2024
Kamertip: Ga niet in herfst of winter, met kans op sluiting glijbanen door wind. Technische storingen komen...
Reistype: Bezocht met familie
2,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
3,0 van 5 bollenLocatie
2,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Guest Relation, Owner van Villages Nature Paris, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 4 mrt 2024
Onze excuses voor het ongemak en de frustratie die u heeft ervaren door de technische problemen met de waterglijbanen en de onverwachte sluiting vanwege de weersomstandigheden, Marianne. Uw feedback over het gebrek aan communicatie over mogelijke sluitingen en de reactie van het receptiepersoneel is genoteerd. We begrijpen de impact hiervan op uw vakantie en bieden onze verontschuldigingen aan voor eventuele teleurstelling.

Aarzel niet om contact met ons op te nemen via ons formulier door uw opmerkingen daar te no-teren 👉 https://contactariane.com. We willen graag deze situatie rechtzetten en u de mogelijkheid bieden om tijdens uw volgende bezoek van een aangenamere ervaring te genieten.

Volledig restitueerbaar
Other
3.5 km van Villages Nature Paris
Meer hotels in Bailly-Romainvilliers bekijken
Beoordeeld op 4 februari 2024

We hadden een 4 persoons huisje en zag er gezellig en goed uit. Wat je nodig hebt is aanwezig. De bedden waren goed en kussens ook. We hadden een ruime douche,wastafel en toilet en een aparte ligbad en wastafel. Alles op zicht goed schoon. Geen ouderwetse en gezellige plaza, een mooi groot zwembad met het grootste buitenbad van alle parken. Heerlijk en goed ontbijt. Wij kwamen maandag aan 3 dagen Disney en vrijdag op ons gemak naar huis.

Datum van verblijf: februari 2024
Guest Relation, Owner van Villages Nature Paris, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 maart 2024

We zijn verheugd te horen dat u heeft genoten van uw tijd in de gezellige cottage en dat u tevreden was met de voorzieningen. Het doet ons plezier dat de bedden comfortabel waren en dat u alles wat u nodig had binnen handbereik had.

We zijn blij dat u de ruime douche, wastafel, toilet en apart ligbad hebt gewaardeerd, evenals de algehele netheid van de accommodatie. Ons team streeft er voortdurend naar om een schone en comfortabele omgeving te bieden voor al onze gasten.

Het verheugt ons ook dat u genoten heeft van de faciliteiten zoals de Aqua Mundo en het ontbijt. We streven ernaar om onze gasten een uitstekende ervaring te bieden en het is geweldig om te horen dat we daarin geslaagd zijn.

Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden en het delen van uw positieve ervaring. We hopen dat u nog vele mooie herinneringen heeft gemaakt tijdens uw bezoek aan Disney en dat we u in de toekomst opnieuw mogen verwelkomen in Villages Nature Paris. 😊

Beoordeeld op 14 januari 2024

Wij hadden met 4 personen een vip appartement. Het was schoon en netjes. Hooguit een paar aandachtspuntjes voor onderhoud, maar niet storend. De beveiliging is goed; je komt alleen na controle het park op of af. De prijzen van de restaurants en de supermarkt zijn aan de hoge kant.

Datum van verblijf: januari 2024
Guest Relation, Owner van Villages Nature Paris, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 februari 2024

We zijn verheugd om te horen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad in ons VIP-appartement voor 4 personen. Het is geweldig om te horen dat de accommodatie schoon en netjes was en dat u weinig hinder heeft ondervonden van eventuele onderhoudsaandachtspunten.

We zijn blij dat u de goede beveiliging opmerkt, wat bijdraagt aan een gevoel van veiligheid tijdens uw verblijf. Uw opmerkingen over de prijzen van de restaurants en de supermarkt zijn genoteerd, en we zullen dit intern bespreken om te zien waar we eventueel verbeteringen kunnen aanbrengen.

Nogmaals bedankt voor uw feedback, en we hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een even plezierig verblijf in Villages Nature Paris. 😊

Beoordeeld op 24 december 2023

Na de reviews gelezen te hebben over ratten, vieze huisjes en achterstallig onderhoud gingen wij met pijn in onze maag weg. Maar! Wat viel dat gelukkig mee!
We hebben geen rat gezien en ons huisje was schoon en netjes.
De afwasmachine kregen wij niet aan de praat maar met een uurtje stonden de mannen van de technische dienst op de stoep en hebben dit opgelost.

Dikke chapeau voor de lifeguards in het zwembad. Het is daar erg glad (dat is wel een serieus punt waar iets aan gedaan zou moeten worden) en onze dochter is heel lelijk uitgegleden. Door de val raakte zij steeds buiten bewust zijn, waar wij heel professioneel en bekwaam mee geholpen zijn. Mensen mopperen over de lifeguards daar, maar wij hebben niks anders dan lof. Verder deden alle glijbanen het en zijn de banden banen echt fantastisch. Ook het stroomversnellingstuk buiten is erg leuk. Ook voor wat jongere kinderen.

En het achterstallig onderhoud, ja, dat is in mate wel aanwezig helaas. Niet alle verlichting doet het buiten.. verf bladerd van het balkon boven ons los.. voegen in de douches bij het zwembad zijn niet overal even fris.. dat zijn echt wel puntjes van aandacht. Overall heeft het ons niet echt gestoord. Het is maar net hoe je ermee omdat ;)

Waar wel jammer is, is dat het Kerstmarktje geen enkele dag open was. Ondanks dat er op grote lichtborden stond van wel. Daardoor was er weinig WinterWonderland. Beloof geen dingen die je niet waar kunt maken

Alles opgeteld en afgetrokken waren wij positief verrast door dit park. Voor ons voor herhaling vatbaar.

Kamertip: Zorg dat je antislip slipper iod mee neemt voor rond het zwembad
Datum van verblijf: december 2023

We zijn verheugd om te horen dat uw verblijf uiteindelijk positief is uitgevallen, ondanks de initiële zorgen die werden veroorzaakt door enkele negatieve recensies. Het doet ons plezier om te weten dat u geen last heeft gehad van de gemelde problemen zoals ratten en vieze cottages.

Het spijt ons te horen dat u moeite had met de afwasmachine, maar we zijn blij dat ons technisch team snel ter plaatse kon zijn om het probleem op te lossen. Uw lof voor onze lifeguards in de Aqua Mundo wordt zeer gewaardeerd, en we zullen uw opmerking over de gladheid van de vloeren serieus nemen en passende maatregelen nemen om de veiligheid te verbeteren.

Het spijt ons ook dat het kerstmarktje niet zoals beloofd open was, en we zullen ervoor zorgen dat dergelijke situaties in de toekomst worden vermeden.

Nogmaals bedankt voor uw feedback en we hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in Villages Nature Paris. 😄

Beoordeeld op 16 november 2023

Na het lezen van de reviews gingen we met zen bang hartje naar ons premium huisje. Eens binnen in het park en aangekomen aan onze cottage, stond de voordeur open die stropt heel vaak we krijgen ze amper open of dicht, enkel met heel hard slaan. De badkamer beneden heeft schimmelrandjes. Op de deuren hangen vieze smeren, alsook de salontafel was helemaal vies. Er was precies al een tijdje niet gestofzuigd. Toen we gingen koken zat het eten van de vorige mensen nog in de potten, alsook een bord vol spaghetti resten... alle borden hadden vuile vegen, alsook op onze lakens en handdoeken.. De zetel was goed doorgezakt. Dan dacht ik ooh we gaan eens leuk zwemmen... toen we in de kleedkamers kwamen was de grond super vuil er mag een vieze luier op de grond. Normaal in een zwembad zie je constant mensen kuisen, hier niemand. Eens in het zwembad viel het wel mee. Kortom dit is veruit het vuilste park waar ik al ooit ben geweest. Zeer jammer, maar hier geef ik mijn geld nooit meer aan uit. Hieronder een smakelijke foto van 1 van de borden om een idee te geven.

Kamertip: Ga hier niet naartoe...
Datum van verblijf: november 2023
Guest Relation, Owner van Villages Nature Paris, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 november 2023

We betreuren het zeer om te horen dat uw premium cottage niet schoon was en dat u problemen ondervond met de voordeur, schimmelrandjes in de badkamer, en vuil in de keuken. Dit is zeker niet de standaard die we streven na te leven, en we bieden onze oprechte excuses aan voor de teleurstelling en ongemak die dit heeft veroorzaakt.

We willen graag de kans krijgen om deze situatie recht te zetten. Zou u via 👉 https://contactariane.com contact met ons willen opnemen? We willen ervoor zorgen dat uw volgende bezoek aan ons park een positieve en aangename ervaring wordt.

Beoordeeld op 17 augustus 2023

We lazen ontzettend veel negatieve ervaringen maar geen idee waar dat vandaan komt. Wij hadden een VIP huisje voor 4 personen aan het water. Prachtig uitzicht, heel veel rust. Mooi terras. Huisje was schoon en netjes. Alles compleet. Ontzettend groot bad bij de master bedroom, met bubbels en lichtjes. Huisje zelf ook heel ruim en relaxed.

De omgeving is natuur, overal waar je kijkt natuur, vogels, zwanen etc. Wij hadden een wespennest waar actie op ondernomen was terwijl we het zelf niet wisten.

Zwembad is echt mooi, ik heb niks gemerkt van de negatieve beoordelingen hier eerder. Maar wellicht omdat we het enorm naar ons zin hadden ook niet op elk dingetje gelet. Er waren wel 2 glijbanen kapot of niet in gebruik. Maar dan zijn er nog tig andere glijbanen ;-) dus we hebben ons prima vermaakt. Het was ook schoon, en we hebben elke keer stoelen gehad waar we tussendoor konden zitten.

Mocht je met de elektrische auto komen, er zijn geen officiële laders. Maar als je even vraagt dan kan je laden waar ook de golfkarretjes laden zonder daar een vergoeding voor te hoeven betalen.

Disney zit vlakbij. Gratis parkeren bij Disney is alleen als je een combi arrangement hebt met kaartjes. Dat hadden wij niet. De eerste dag betaald (EUR 30 voor een dag) de tweede dag mochten we wel gratis doorrijden. Je kan ook met de bus EUR 2,50 per enkele reis. Het Welcome house heeft een overzicht met tijden die je kunt meenemen.

Wij zijn elke keer goed geholpen bij het welcome house er waren altijd medewerkers aanwezig. We hebben gegeten bij het buffet restaurant op zaterdag, dat was geen aanrader. Bij de Wijnbar echter wel, heel gezellig en lekker gegeten en de prijzen vallen enorm mee eerlijk gezegd. Wij vonden het eten vooral voor de kinderen niet duur.

Naar Parijs zit je wel wat verder weg dat hebben wij met de auto gedaan. Je kan ook via Disney en dan vanuit daar de trein pakken. Wellicht zijn er nog slimmere manieren ;-) maar de auto werkte ook prima.

Wij zouden zeker nog een keer terugkomen bij dit park!

Datum van verblijf: augustus 2023
Guest Relation, Owner van Villages Nature Paris, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 oktober 2023

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring, Nicole! Uw feedback is waardevol en kan anderen helpen bij het plannen van hun verblijf.

Het feit dat u een VIP cottage had voor 4 personen met uitzicht op het water en een mooi terras is geweldig om te horen. Dit draagt bij aan de algehele sfeer en ontspanning.

Het feit dat de Aqua Mundo naar uw mening mooi en schoon was, en dat u zich vermaakt hebt ondanks enkele glijbanen die niet in gebruik waren, is belangrijk om te weten en doet ons veel plezier.

Het delen van tips over Disney en Parijs is ook handig voor gasten die van plan zijn deze bezienswaardigheden te bezoeken.

Dank u voor het delen van uw gedetailleerde recensie en uw positieve aanbeveling. We hopen dat u in de toekomst opnieuw van een geweldig verblijf kunt genieten!