Jessy

Vuilste park

Beoordeling van Villages Nature Paris
2,0 van 5 bollen16 nov 2023 beoordeeld
Na het lezen van de reviews gingen we met zen bang hartje naar ons premium huisje. Eens binnen in het park en aangekomen aan onze cottage, stond de voordeur open die stropt heel vaak we krijgen ze amper open of dicht, enkel met heel hard slaan. De badkamer beneden heeft schimmelrandjes. Op de deuren hangen vieze smeren, alsook de salontafel was helemaal vies. Er was precies al een tijdje niet gestofzuigd. Toen we gingen koken zat het eten van de vorige mensen nog in de potten, alsook een bord vol spaghetti resten... alle borden hadden vuile vegen, alsook op onze lakens en handdoeken.. De zetel was goed doorgezakt. Dan dacht ik ooh we gaan eens leuk zwemmen... toen we in de kleedkamers kwamen was de grond super vuil er mag een vieze luier op de grond. Normaal in een zwembad zie je constant mensen kuisen, hier niemand. Eens in het zwembad viel het wel mee. Kortom dit is veruit het vuilste park waar ik al ooit ben geweest. Zeer jammer, maar hier geef ik mijn geld nooit meer aan uit. Hieronder een smakelijke foto van 1 van de borden om een idee te geven.
Datum van verblijf: november 2023
Kamertip: Ga hier niet naartoe...
Reistype: Bezocht met familie
1,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
3,0 van 5 bollenLocatie
1,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Guest Relation, Owner van Villages Nature Paris, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 24 nov 2023
We betreuren het zeer om te horen dat uw premium cottage niet schoon was en dat u problemen ondervond met de voordeur, schimmelrandjes in de badkamer, en vuil in de keuken. Dit is zeker niet de standaard die we streven na te leven, en we bieden onze oprechte excuses aan voor de teleurstelling en ongemak die dit heeft veroorzaakt.

We willen graag de kans krijgen om deze situatie recht te zetten. Zou u via 👉 https://contactariane.com contact met ons willen opnemen? We willen ervoor zorgen dat uw volgende bezoek aan ons park een positieve en aangename ervaring wordt.

Volledig restitueerbaar
  • Algotels
3.5 km van Villages Nature Paris
Meer hotels in Bailly-Romainvilliers bekijken
Beoordeeld op 17 augustus 2023

We lazen ontzettend veel negatieve ervaringen maar geen idee waar dat vandaan komt. Wij hadden een VIP huisje voor 4 personen aan het water. Prachtig uitzicht, heel veel rust. Mooi terras. Huisje was schoon en netjes. Alles compleet. Ontzettend groot bad bij de master bedroom, met bubbels en lichtjes. Huisje zelf ook heel ruim en relaxed.

De omgeving is natuur, overal waar je kijkt natuur, vogels, zwanen etc. Wij hadden een wespennest waar actie op ondernomen was terwijl we het zelf niet wisten.

Zwembad is echt mooi, ik heb niks gemerkt van de negatieve beoordelingen hier eerder. Maar wellicht omdat we het enorm naar ons zin hadden ook niet op elk dingetje gelet. Er waren wel 2 glijbanen kapot of niet in gebruik. Maar dan zijn er nog tig andere glijbanen ;-) dus we hebben ons prima vermaakt. Het was ook schoon, en we hebben elke keer stoelen gehad waar we tussendoor konden zitten.

Mocht je met de elektrische auto komen, er zijn geen officiële laders. Maar als je even vraagt dan kan je laden waar ook de golfkarretjes laden zonder daar een vergoeding voor te hoeven betalen.

Disney zit vlakbij. Gratis parkeren bij Disney is alleen als je een combi arrangement hebt met kaartjes. Dat hadden wij niet. De eerste dag betaald (EUR 30 voor een dag) de tweede dag mochten we wel gratis doorrijden. Je kan ook met de bus EUR 2,50 per enkele reis. Het Welcome house heeft een overzicht met tijden die je kunt meenemen.

Wij zijn elke keer goed geholpen bij het welcome house er waren altijd medewerkers aanwezig. We hebben gegeten bij het buffet restaurant op zaterdag, dat was geen aanrader. Bij de Wijnbar echter wel, heel gezellig en lekker gegeten en de prijzen vallen enorm mee eerlijk gezegd. Wij vonden het eten vooral voor de kinderen niet duur.

Naar Parijs zit je wel wat verder weg dat hebben wij met de auto gedaan. Je kan ook via Disney en dan vanuit daar de trein pakken. Wellicht zijn er nog slimmere manieren ;-) maar de auto werkte ook prima.

Wij zouden zeker nog een keer terugkomen bij dit park!

Datum van verblijf: augustus 2023
Guest Relation, Owner van Villages Nature Paris, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 oktober 2023

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring, Nicole! Uw feedback is waardevol en kan anderen helpen bij het plannen van hun verblijf.

Het feit dat u een VIP cottage had voor 4 personen met uitzicht op het water en een mooi terras is geweldig om te horen. Dit draagt bij aan de algehele sfeer en ontspanning.

Het feit dat de Aqua Mundo naar uw mening mooi en schoon was, en dat u zich vermaakt hebt ondanks enkele glijbanen die niet in gebruik waren, is belangrijk om te weten en doet ons veel plezier.

Het delen van tips over Disney en Parijs is ook handig voor gasten die van plan zijn deze bezienswaardigheden te bezoeken.

Dank u voor het delen van uw gedetailleerde recensie en uw positieve aanbeveling. We hopen dat u in de toekomst opnieuw van een geweldig verblijf kunt genieten!

Beoordeeld op 13 augustus 2023

Wij waren erg benieuwd wat we aan zouden treffen, vanwege het contrast tussen het idyllische promofilmpje van Center Parcs enerzijds en de vele uitgesproken negatieve reviews op Tripadvisor anderzijds. We kwamen aan in een zeer fraaie, spic en span VIP bungalow voor 10p, met waanzinnig vrij uitzicht over het water aan de achterkant. Dit is overigens niet voor ieder huisje hetzelfde. Het park vond ik een lust voor het oog qua architectuur, design en ruimtelijke ordening. Veel hout, steen, glas en begroening. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam, geen enkele slechte ervaring mee gehad. Over de faciliteiten die wij gebruikt hebben waren we zeer te spreken, heerlijk zwembad, prachtige outdoor en indoor speeltuinen. Verbeterpuntje vonden wij de horeca op het park. Bij de Vapiano waar we de eerste avond hebben gegeten waren veel gerechten niet beschikbaar en onder de pizza’s zaten verkoolde korreltjes. Daarna hebben we veel zelf gekookt. Over de Fanprix supermarkt en bakker Chez Munier waren we wel te spreken. Ik zou zeker nog eens terug willen komen!

Datum van verblijf: augustus 2023

Bedankt voor het delen van uw ervaring bij Villages Nature Paris, Nina. Het is geweldig om te horen dat uw verblijf over het algemeen positief was.

Het is begrijpelijk dat u benieuwd was vanwege de uiteenlopende meningen. Uw beschrijving van de VIP-cottage voor 10 personen met een vrij uitzicht over het water klinkt prachtig.

Het feit dat het personeel vriendelijk en behulpzaam was, draagt bij aan een positieve sfeer en helpt gasten zich welkom te voelen.

Uw opmerkingen over de horeca zijn eerlijk en kunnen nuttig zijn voor het management van Center Parcs om verbeteringen aan te brengen. Het is goed om te weten dat de supermarkt en bakker wel aan uw verwachtingen voldeden.

Tot slot, uw bereidheid om terug te willen komen is een uitstekend teken en doet ons veel plezier!

Bedankt voor het delen van uw ervaringen, en we hopen dat uw volgende bezoek even aangenaam zal zijn!

Beoordeeld op 3 augustus 2023 via mobiele applicatie

Villages Nature is op zich een mooi park, met veel natuur en prachtige tuinen. Veel wandelplezier verzekerd. Wij verbleven op een appartement. Hygiene was ok... niet top, maar ook niet slecht. Wat betreft de bedden: matrassen ad harde kant, heel persoonlijk of je daar van houdt...In de keuken is er weinig plaats om je voeding te stockeren. Weinig aanbod op vlak van eetgelegenheid en aan de dure kant. Zwembad erg leuk, maar zou een opknapbeurt kunnen gebruiken. Kinderboerderij is top! Al bij al een fijne vakantie gehad, ondanks slecht weer. Volgens ons is het park nog zo veel mooier bij zonneschijn.

Kamertip: Supermarkt heeft uitgebreid aanbod, maar is vrij duur.
Datum van verblijf: juli 2023

Bedankt voor het delen van uw ervaring met Villages Nature Paris. Het lijkt erop dat u een gemengde ervaring heeft gehad tijdens uw verblijf.

Het is geweldig om te horen dat u genoten heeft van de natuur en prachtige tuinen. Het is inderdaad een park dat uitblinkt in zijn natuurlijke schoonheid en wandelmogelijkheden.

Wat betreft hygiëne, het is fijn om te weten dat het acceptabel was, maar het kan altijd beter. Het is belangrijk dat we steven naar een hogere standaard om ervoor te zorgen dat alle gasten zich comfortabel voelen.

Het feit dat de kinderboerderij een hoogtepunt was, is geweldig om te horen, vooral voor gezinnen met kinderen.

Over het weer heeft niemand controle, maar het is goed om te weten dat u toch een fijne vakantie heeft gehad, ondanks de omstandigheden.

Hopelijk kunt u ons in de toekomst bij zonniger weer bezoeken en een nog betere ervaring hebben. Uw feedback is waardevol en kan bijdragen aan de verdere verbetering van het park.

Beoordeeld op 18 juli 2023

Vorige week zijn wij een midweek naar Village nature geweest. De incheck verliep rommelig. We verbleven in een 2 persoons premium appartement. En we waren met zijn 3en. (Vader moeder en zoon van 6). Dit in de zoekfuntie naar een park aangegeven en ook zo geboekt. Echter bij aankomst vroegen ze hoe oud de baby was. Aangegeven dat er geen baby mee was maar een kind van 6 jaar. Dit de dag ervoor ook al aangeven bij de virtuele check in. Geboorte datum etc. Volgens mevr bij de check in hadden we geboekt voor een 2 persoonshuisje en moesten we dus ruim 200 euro bij betalen voor onze zoon. Terwijl hij gewoon bij ons in bed zou liggen. Dit verliep dus erg rommelig en heeft naar mijn idee tot onnoddige kosten geleid.
Even een gratis tip van mij: haal dus 2 persoons huisjes/appartementen weg in de zoekfunctie als je voor 3 personen wat zoekt.

Het appartement was verder top. Goed schoon en alles aardig nieuw. Alles werkte. Zwembad was top! Alles was schoon en netjes. Onze zoon heeft erg van het binnen en buitenbad genoten. Het park is mooi en ziet er goed verzorgd uit. Parkeren in disney is gratis als je op dit park verblijft. Personeel spreek prima engels op het park.

4 sterren dus. Als er geen onnodige kosten bij gekomen waren dan had ik 5 sterren gegeven.

Beoordeeld op 18 juli 2023 via mobiele applicatie

Bij aankomst vriendelijk (en zelfs in het Nederlands) onthaald en goed geholpen. Als je bezine wilt besparen neem afslag 13 (die is voor daggasten), afslag 14 is voor overnachtingen. Slechte controle op eten en drinken. We kwamen er in het zwembad pas achter dat we geen eten en drinken mee mochten nemen. Looproute naar het zwembad was goed aangegeven. Handig dat zowel bij de receptie en de aankomsthal van het zwembad er een duidelijk bord stond welke baden en glijbanen open of dicht waren. Echter bleek dit achteraf niet helemaal te kloppen, omdat sommige baden en glijbanen toch dicht waren.
Aangekomen in een pashokje voor families, pasten er niet meer dan 2 mensen in. Een groot aanbod aan kluisjes, helaas was het aanbod van grote kluisjes gering. Wel kan er met elk bandje een kluisje worden geopend.
In het zwembad viel ons het verval vrij snel op; kapotte banden die opgestapeld in het zicht lagen, niet gevoegde tegels waar een kinderteen makkelijk tussen kan zitten, beschimmelde vloeren, beschimmelde informatieborden, defecte elementen (actiefoto en knop voor wedstrijdje), afblakkerende verf, versnotterde netten, verroeste stangen, zichtbare stopcontacten dichtbij water, lekkend water uit pijpen in trappenhuis, defect bubbelbad, voelbare naden in glijbanen en de gesloten/defecte glijbanen.
Toen we bij de derde glijbaan aankwamen (Body experience) hebben we daar ongeveer een halfuur voor gewacht. Dit kwam omdat de dispatch heel laag was en achteraf niet de moeite waard was. Na het lange wachten gingen we in het buitenbad op zoek naar een zit-/ligbank in het water, maar de enige optie die het buitenbad bood was een kleine oncomfortabele ligbank met bubbels. Dit heeft bij ons de emmer doen overlopen en zijn we na anderhalf uur weer vertrokken uit het zwembad.

Wellicht merk je als Nederlander dat het niet makkelijk is om een dagticket te kopen, misschien is dat ook wel beter zo. Dus als je een trip naar Disneyland Paris of omstreken maakt en op zoek bent naar verkoeling, investeer dan beter je geld in een dagje Parc Astérix. Daar zijn 3 waterattracties waar je geen enkele keer droog uitstapt.