Vandaag geopend: 09:00 - 18:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Taruga Benagil Tours

Super tour, echt de moeite om te doen. Gids Santos is echt een top kerel en weet wat hij doet en ... meer lezen

Beoordeeld op 6 maart 2020

macki1207
via mobiele applicatie
Lees alle 2.312 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Lagoa
vanaf 33,97 US$
vanaf 24,20 US$
vanaf 39,63 US$
Boottocht Benagil Caves
126 beoordelingen
vanaf 37,02 US$
Beoordeeld op 6 maart 2020 via mobiele applicatie

Super tour, echt de moeite om te doen.
Gids Santos is echt een top kerel en weet wat hij doet en vertelt

Datum van activiteit: maart 2020
Beoordeeld op 5 maart 2020 via mobiele applicatie

Super gave grottentocht, volgens brochure zo'n 15 a 20 grotten gezien. Dit klopt ook echt en is je geld meer dsn waard. Onze gids (super) Mario was top, verteld veel en vaart super. Een aanrader voor jong en oud

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 26 februari 2020

Met onze familie een groep van 16 de express tour gedaan. Met twee boten en twee gidsen genaamd Andre S. De grotten waren indrukwekkend en de gidsen maakten het erg interessant en leuk. Zeker de moeite waard om te doen. Onze gids Santos en ook de andere mannen van Taruga waren erg hulpvaardig om mij te helpen met de rolstoel naar de boot en in de boot te komen. Kortom helemaal Top!

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 4 februari 2020

Hebben deze tocht gemaakt met Fabio.
Zeer leuk en mooi om te zien. Vertelt over de grotten en de geschiedenis. Maar ook over de hedendaagse dingen.
Dit op een leuke manier. Stukje natuur. Op terug reis nog even snel varen en dan zo het strand op met de boot.
Zeker waard om te doen. Een echte aanrader in de Algarve.

Datum van activiteit: januari 2020
Beoordeeld op 29 januari 2020 via mobiele applicatie

Het was een zeer leuke trip. Ik mocht last minute nog mee met een groep. De twee begeleiders waren zeer vriendelijk. Het is zeker een aanrader!!

Datum van activiteit: januari 2020