Vandaag geopend: 08:00 - 22:00

vanaf 26,70 US$
vanaf 35,83 US$
vanaf 35,00 US$
Beoordeeld op 16 december 2019 via mobiele applicatie

Enorm touristische plek. De entree prijs is hoog en je moet om naar het grote beeld te mogen nog extra betalen. Wij zijn er een half uurtje geweest en wilden toen graag weer weg. Zonde van je tijd en geld, NIET Doen!!

Datum van activiteit: december 2019
Beoordeeld op 7 november 2019 via mobiele applicatie

Een aanfluiting, het standbeeld is indrukwekkend maar het volledige gebied eromheen is een soort park dat nog lang niet af is (of het ooit af komt is de vraag, er werd niet aan gewerkt). Daarnaast betaal je 125k pp om binnen te komen en 30k pp voor een onnodige shuttle. Niet doen!

Datum van activiteit: november 2019
Beoordeeld op 3 november 2019 via mobiele applicatie

Heb er niets op tegen om voor iets te moeten betalen ook al is het meer dan de plaatselijke bevolking dat begrijp ik ook nog wel , maar hier had ik het idee dat je niet voor vol aangezien wordt en ze je constant proberen te naaien totdat je weg bent, we hadden inmiddels al twee keer bij de kassa gestaan zonder ook maar iets gezien te hebben, nu moesten we ook voor een derde keer weer de portomonee trekken om de Garuda te mogen betreden, hier uiteraard niet aan meegewerkt en weer weg gegaan, uiteindelijk niet de Garuda in geweest waar we wel voor kwamen. Een hele zware tegenvaller

Beoordeeld op 28 oktober 2019 via mobiele applicatie

Dit park ontgoochelde ons. Als je binnenkomt denk je dat het een groot park is. Eenmaal binnen zijn er echter maar een paar gigantische beelden te zien, maar dat is het dan. Het park is duidelijk nog in opbouw. Bovendien wordt geprobeerd je nog meer geld te doen betalen voor een shuttle (niet nodig, het is maar 10-15min wandelen) en om omhoog te gaan in het grote Vishnu beeld, iets wat we niet deden. Op minder dan een uur hadden we alles gezien.

Beoordeeld op 19 oktober 2019

Vreselijk ervaring en niets gezien, wel pp 180000 rph kwijt aan entree voor wat ? Geen idee, erg onduidelijk allemaal eenmaal aangekomen bij de Garuda moest er weer opnieuw betaald worden om naar binnen / boven te gaan en wel 150000 rph pp dit niet gedaan om principiële redenen, omgedraaid en weg gegaan en ze vriendelijk bedankt voor de onduidelijke organisatie.