TripAdvisor
Phuket
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Uitstekend en vers eten! ”
Beoordeling van The Neighbors Cafe

The Neighbors Cafe
Geclassificeerd als nr. 1 van 72 Koffie en thee in Phuket
1 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend eten!
Heel vers en het ziet er mooi uit.
We hebben hier nu al 2 keer ontbeten en dat word sowieso meer!

Datum van bezoek: november 2019

25 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit café hoort bij een hostel, maar biedt ook ontbijt aan gasten die niet in het hostel slapen. Hier goed ontbeten voor een prima prijs! Koffie Americano is een tikkeltje slap, maar het eten compenseert volledig.

Datum van bezoek: oktober 2019
17 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk ontbijt, brunch, lunch. Tegen een eerlijke prijs kan je hier uitstekend eten en drinken! Ik verbleef 5 nachten in het hostel ernaast.

Datum van bezoek: oktober 2019
26 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker ontbijt, aardig personeel en hele lekkere koffie! Zeker aan te raden voor een lekker ontbijt.

Datum van bezoek: juli 2019
21 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen hier om te ontbijten vlak voordat we de bus moesten pakken voor onze volgende bestemming. Het eten was er snel en je krijgt een goed gevuld bord. Het ontbijt was erg lekker en de iced cappuchino's goed om even wakker te worden! Prijs was prima voor de hoeveelheid en de kwaliteit dat je krijgt.
Zeker een aanrader om hier naar toe te gaan.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die The Neighbors Cafe bekeken, bekeken ook

In The Neighbors Cafe geweest? Deel je ervaringen!