Vandaag geopend: 10:00 - 18:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Genieten van beelden en tuin.

Beoordeeld op 6 juni 2020

Olst, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 10 beoordelingen

Beoordeeld op 12 september 2020

Heel veel afwisselende beelden van realistisch tot abstract (uitgevoerd in verschillende technieken) in een werkelijk prachtige, goed onderhouden landschapstuin. Mooie hoekjes, onverwachte uitzichten en doorkijkjes.
Prima lunch en een lekker kopje koffie/thee in de zon. Een heerlijke middag!

Datum van activiteit: september 2020
Beoordeeld op 6 juni 2020 via mobiele applicatie

In een park-achtige tuin met vijver staan zeer verschillende beelden mooi vrij opgesteld. Je mag/kunt er naar hartelust vrij doorheen wandelen. Dus geen vaste route. Bij de entreeprijs (€8,50 p.p.) zit een kop koffie of thee inbegrepen.

Datum van activiteit: juni 2020
Beoordeeld op 17 augustus 2019

Mijn elektrische rolstoel begaf het al na 20 meter. Het rechter voorwiel is eraf geknapt. Gelukkig kan ik nog beperkte afstanden lopen, zoals terug naar de auto. Maar de beeldentuin heb ik niet gezien.
Schade € 140.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 28 juli 2019 via mobiele applicatie

Prachtige locatie. De beeldentuin is gelegen in een fantastische tuin en heeft veel mooie doorkijkjes. Een mooie plek om rustig de tuin en de beeld te bekijken en genieten van al het moois.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 10 juni 2019

Een topbestemming om een leuke wandeling te maken en prachtige beelden te zien. Om goede foto's te maken raad ik aan het bezoek te doen aan het begin van de dag of aan het eind van de middag omdat het zonlicht voor fraaiere effecten zorgt dan rond het middaguur. In tegenstelling tot beelden in een normaal park zijn vrijwel alle beelden in deze tuin te koop...
Het bezoek is absoluut de moeite waard, maar wanneer het regent zul je niet met enthousiasme op het gazon gaan lopen...

Datum van activiteit: juni 2019