“Sfeervol restaurant, verassingsmenu was heerlijk, bediening erg gastvrij. Wijnglaasjes wel wat karig bijgevuld.”
Beoordeling van De Arend

De Arend
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Restaurants in Winssen
Beschrijving: De Arend is een écht familiebedrijf en heeft een rijke historie in gastvrijheid. In 1899 gestart als dorpscafé en inmiddels uitgegroeid tot een begrip in de regio op het gebied van feesten, partijen en catering. Na 120 jaar is hier sinds juli 2019 een nieuwe expertise bijgekomen. We heten je van harte welkom in ons restaurant. De plek waar men zich welkom en thuis voelt.
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Goed

Sfeervol restaurant, verrassingsmenu was heerlijk, bediening erg gastvrij, wijnglazen werden wel erg karig bijgevuld.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Warm welkom. Leuk ingericht restaurant. Er is een verrassingsmenu maar op de kaart stonden zulke leuke gerechten dat we ervoor kozen om a la carte te eten. Prettige bediening en voldoende tijd tussen de gerechten maar ook gelukkig niet te lang
Helaas wonen wij niet in de buurt maar we komen heel graag terug! Nogmaals dank voor de fijne avond

4 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 8 personen gedineerd bij de Arend. We hadden allemaal het 4-gangen verrassingsmenu. We waren blij verrast. Het waren allemaal bijzondere en erg lekkere gerechten. Zeker geen standaardgerechten die je overal kan krijgen. Gerechten werden ook mooi opgediend in mooie borden. Bediening zeer vriendelijk. Kortom en echte aanrader. Wij komen hier zeker terug.

28 juni 2021 beoordeeld

Er zijn maar weinig momenten dat alles klopt. Maar de avond waarop wij gegeten hebben bij De Arend, was er zo een. Het viergangen verrassingsmenu was overheerlijk. Verfijnd & met zorg bereid! We hebben genoten van het heerlijke eten, de sfeervolle gezellige omgeving en de uiterst vriendelijke bediening. Het is bijzonder dat zij allen stuk voor stuk aardig zijn. Het was voor ons genieten!

Datum van bezoek: juni 2021
27 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij toeval hier aanbeland tijdens een weekendje. Heerlijke plek op het terras,rustige omgeving en erg goed gegeten. Ook een keuze van lekkere bieren. Aanrader!!!

Datum van bezoek: juni 2021

In De Arend geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.