Beoordeeld op 12 januari 2020

Afgelopen weekend verbleven we met een groep van 10 in B&B Tremele. Het was een top verblijf met mooie kamers (allemaal met eigen badkamer) en een grote gemeenschappelijke ruimte. Hier was een zithoek, een grote tafel en keuken geschikt voor grote groepen. Aan alles was gedacht: van bonenkoffie tot een spelletjeshoek. Kortom: een top verblijf voor groepen, we komen zeker in de zomer nog eens terug!

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 28 december 2018 via mobiele applicatie

Dreumel is een rustig dorp met veel groen. De b&b Tremele ligt op loopafstand van restaurant, kerk en de winkels.
Parkeren kan op eigen terrein of volop langs de weg. Het voorhuis oogt klassiek en statig, maar het achterhuis heeft een moderne inslag: ruime lounge, lichte entree, comfortabele zithoek met houtkachel, lange eettafel, pool tafel, kinderspeelhoek.
Boven 3 slaapkamers met ieder een eigen thema en een moderne badkamer. Lekkere bedden/matrassen! Zonodig is in het voorhuis kamer 4 beschikbaar.
Ontbijt wordt klaargezet op tijdstip naar wens: ruime keus uit broodjes, beleg en fruit.

Wij hebben genoten van de rust, de ruimte en de warme ontvangst. We komen bij langere/warmere dagen zeker terug om ook van de tuin te genieten en in de omgeving te kunnen fietsen.

Hartelijk dank en tot ziens!
Fred

Datum van verblijf: december 2018