Beoordeeld op 13 juni 2018

Wat een vreselijke ervaring was dit hotel. Onbeschoft personeel, spreken geen engels, zeer beperkte tijden om te kunnen ontbijten. Wij hadden het ontbijt net gemist en wilden ons geld terug. Dat was niet mogelijk. Uiteindelijk door claim via creditcard ons geld terug gekregen.
Wifi is bijna onbruikbaar, de muren tussen de kamers zijn zo dun dat je er bijna doorheen kunt kijken. De gemiddelde gevangenis in Frankrijk biedt meer comfort denk ik. Kamers erg klein, weinig comfortabele bedden. Ik had rugpijn na 2 nachten.
Receptie is maar zeer beperkt open, vaker niet dan wel. Hopen stof onder het bed en schimmel in de badkamer.

Ik adviseer iedereen om dit hotel over te slaan. Ook al is het een budgethotel, de prijs-kwaliteit verhouding is bijzonder slecht.

Datum van verblijf: mei 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 1 mei 2018

Goed gelegen met winkels in de buurt. Vlakbij is er een Italiaans restaurant. Goed geschikt voor kort verblijf. Genoeg parking voorzien. Slechts 2 km van Givet zelf waar er ruime keuze is aan eetgelegenheden. De kamer is juist groot genoeg. Het bed was goed en je hebt een apart toilet. Wel kan de properheid beter. Stof en spinnenwebben in hoeken en kantjes. Zeker geen spijt dat we er gelogeerd hebben.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 22 januari 2018

Wanneer je hier in de buurt moet zijn dan ligt dit hotel prima, met zonodig een mall in de buurt en een MacDo. Ontbijt stelt niet veel voor, kamers zijn prima, zonder extra luxe. Wifi is zwak. Staf is erg vriendelijk en behulpzaam.

Kamertip: Aan de achterkant liggen de kamers met minder verkeerslawaai
Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 4 januari 2018

Pluspunten: Schone moderne Hotelkamer, met led verlichting schakelbaar vanuit bed, aparte douche en wc , kom je weinig tegen - Goed slaapcomfort door juiste keuze matras en dekbed
Ontbijt goed verzorg voor een mooi prijsje zo hoort het !
Minpunten: Afwezigheid Haardroger en Waterkoker maar past waarschijnlijk in Budget keuze
Adviespunten: Afzuigrooster in Badakmer en WC regelmatig schoonmaken ivm aanwezigheid stof dit ook voor aanwezigheid spinnenwebben tegen plafond boven raam

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 8 augustus 2017

Hotel zelf was prima. Wel veel stof/spinnenwebben op de tafel en deur- en raamkozijnen in de kamer. Is al lang niet meer goed schoongemaakt. Jammer. Ontbijt was prima. Bed was ook prima allen wel een heel dun kussen. Het personeel spreekt helemaal geen Engels. Zelfs de vragen 'can we check-in' en 'do we need to check-out' begrepen zij helemaal niet. Snap dat je niet vloeiend Engels spreekt, maar toch vreemd dat de meest standaard zin niet eens beantwoord kan worden. Vooral niet omdat het een doorreis-hotel is met veel buitenlandse toeristen.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Ibis Hotels