“Lekker avondmaal”
Beoordeling van Bistro Klomp

Bistro Klomp
Geclassificeerd als nr. 13 van 16 Restaurants in Baarle-Nassau
15 maart 2020 beoordeeld

We hadden lekkere kipsate met een beetje pittige pindasaus. We kregen ook een heel leuk menu. het menu was namelijk geschreven op een klomp! We hebben ervan erg genoten.

Datum van bezoek: februari 2020

27 december 2019 beoordeeld

Sfeer was goed , service veel minder, er staat op de kaart Filet Pur , en ze geven een gewone steak waar je kon blijven op kauwen , toen we daar een opmerking over maakte , kregen we als antwoord " de kok had het verkeerde stuk vlees genomen", maar we hebben wel mogen betalen voor de Filet Puur , reeds de derde eigenaar en het zal de laatste nog niet zijn als ze zo hun klanten blijven behandelen. Ons zien ze er niet meer, de volgende keer gaan we naar de overburen, hebben we de garantie dat het in orde is en dat we eten wat we bestellen.

Datum van bezoek: december 2019
29 oktober 2019 beoordeeld

Drie gangen menu voor 26 personen.
Vooraf gemaakte reservatie.
Alle afspraken zijn nagekomen.
Perfecte bediening.
Niet lang moeten wachten.

25 oktober 2019 beoordeeld

Wij hadden ossenhaaspuntjes met friet besteld. Het vlees leek op hondenbrokken! Grijs van kleur, koud, taai en zonder enige smaak! Dit is gemeld bij de bediening, maar werd niets mee gedaan! Een regelrechte misser!

25 oktober 2019 beoordeeld

Helaas was het eten voor ons niet lekker. Wij hadden de Ossenhaaspuntjes met frietjes. Frietjes waren lekker. Vlees doorgegaard, grijs en smakeloos! Wijn was wel lekker.. bediening zou dit doorgeven aan de “kok” ........ wij gaan niet meer!

Reizigers die Bistro Klomp bekeken, bekeken ook

Baarle-Nassau, Noord-Brabant

In Bistro Klomp geweest? Deel je ervaringen!