“Degoutant”

steakhouse Mama
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 13 van 16 Restaurants in Baarle-Nassau
3 weken geleden beoordeeld

Gedeprimeerd personeel, slecht eten en vuil restaurant... keuze op de kaart is veel te groot wat erop wijst dat niets vers is...

Datum van bezoek: juli 2020

16 mei 2020 beoordeeld

We hebben een Kebab schotel en een dürüm kebab besteld. De dürüm bestond alleen uit een wrap en vlees - geen groente, geen sla. We hebben 2 uur op de levering gewacht.

Datum van bezoek: april 2020
2 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Helaas niet voor herhaling vatbaar.
Keuze genoeg chef lijkt ongeïnspireerd .
Het eten is over het algemeen een breiige massa doordrongen van meervoudig verzadigde oliën,veel te vettig allemaal.
Personeel vriendelijk en attent.
Prijs/kwaliteit verhouding voor zover je van kwaliteit mag spreken is in balans.

Datum van bezoek: oktober 2019
2 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hadden een kebabschotel en een shoarmaschotel besteld. Deze kwamen met zowel broodjes als friet en een lekker verse salade. De portie was meer dan groot genoeg voor ons. Op het eten viel verder helemaal niets aan te merken! Zowel de kebab als de shoarma werden goed warm geserveerd en de frietjes waren lekker krokant. De vier potjes met saus gaven het geheel een leuke touch. Een groot pluspunt was ook dat de excentrieke kok en tevens eigenaar van het restaurant ondanks de drukte toch zijn tijd nam bij het serveren van de maaltijd!

Datum van bezoek: november 2018
2 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het personeel is vriendelijk en gedienstig. Het eten is lekker maar niet waauw. De porties zijn groot genoeg.

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die steakhouse Mama bekeken, bekeken ook

Baarle-Nassau, Noord-Brabant

In steakhouse Mama geweest? Deel je ervaringen!