Beoordeeld op 18 juni 2019 via mobiele applicatie

We zijn hier een week geweest met 3 stellen. Wat een feestje, heerlijk familiair en gastvrij. Men wil hier maar één ding en dat is er alles aan doen om het je naar de zin te maken. Anna regelde alles voor ons.

Met een verblijf hier krijg je zeker geen spijt.
Mocht je wat willen ondernemen is een auto een must.
Vanuit het hotel kun je wel een leuke wandeling maken naar een ‘lagune’ alwaar je in de rivier kunt zwemmen

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 10 juni 2019

Wat een mooie plek en wat een gastvrije mensen hier! Zowel de manager als ook de eigenaren zijn lieve en behulpzame mensen. De kamer zijn mooi en verspreid over het terrein De omgeving is mooi, rustig en groen en je hebt uitzicht op de rivier. Je kunt er ook goed eten in de avond, je moet wel in de middag aangeven dat je wilt eten en alvast een keuze maken wat je zou willen eten. De weg om er te komen is smal maar zolang er geen tegenliggers zijn is het prima te doen!

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 30 september 2018 via mobiele applicatie

Wat een gastvrije mensen hier! De manager maar ook de eigenaren zijn lieve en behulpzame mensen. Het complex is mooi, rustig en de omgeving vooral groen. Mooi uitzicht vanaf balkon waar je heerlijk kunt ontbijten. De weg om er te komen is smal maar zolang er geen tegenliggers zijn is het prima te doen! Aanrader!!

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 10 juli 2018 via mobiele applicatie

Als je helemaal weg van de stad en de drukte wil zijn. En je hebt er voor over om een flinke bergtocht te rijden. Dan kom je in een romantisch paradijsje terecht. Met alleen maar groen rondom, een klein lief riviertje en enorm gastvrije uitbaters in een nieuw en clean hotel.

Het ontbijt is zeer uitgebreid en de plek van het ontbijt is prachtig. Heerlijk zwembad met rondom sinaasappelbomen, mandarijn en kiwi’s.

Ik zeg doen!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 17 juni 2018

Wij hebben hier 10 ontzettend fijne dagen gehad! Het Hotel (Country House) is samen met zijn gastheer en gastvrouwen een warm bad om in terecht te komen. Lino, Carla en de andere dames doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Ook met minder mooie dagen zoals wij hadden is het een zeer fijne plek om te zijn. De omgeving is echt prachtig en de accommodatie is tot in de puntjes verzorgd, waar door iedereen hard voor gewerkt wordt. Lino neemt er uitgebreid de tijd voor om je te vertellen over alles wat in de omgeving te doen is. Neem zijn raad ter harte want er zitten ontzettend leuke dingen tussen! Het ontbijt is heerlijk uitgebreid en de cakes van Carla zijn ook altijd lekker! Als je lekker een avond in het hotel wil eten is dat ook zeker aan te raden, ook al komt het diner niet uit eigen keuken maar van een plaatselijk restaurant, ze kleden het heerlijk aan en de kwaliteit van het eten is top! Ik kan iedereen Rio Moments aanraden en ik hoop dat jullie er net zo'n fijne ervaring aan beleven als wij! En ga ook zeker naar het dichtbij gelegen restaurant Dona Amélia en eet de octopus als je ervan houdt! Ontzettend leuke mensen en geweldig eten voor weinig!

Kamertip: Kamers met terras, lekker een kop koffie halen en voor je eigen kamer rustig wakker worden tussen het groen.
Datum van verblijf: juni 2018