Opslaan

Laura B
Noord-Holland, Nederland
Lees alle 22 beoordelingen

Beoordeeld op 31 januari 2019

We waren met 7 personen, € 17 p.p. voor Escape room. Prima ontvangen. We waren wat te vroeg, maar daar lekker een flesje bier (€ 2,50) gedronken van te voren.

We hadden de Da Vinci Code als escape room. Dit thema kwam niet of nauwelijks terug in de escape room. De escape room bestond uit verschillende kamers. Dat was leuk, want als je een deur had geopend kwam je weer in de volgende kamer. De escape room had weinig opsmuk en misschien daardoor wat gemakkelijk. Want alles wat je zag had een functie. Wij waren binnen 40 minuten klaar. Er zijn een 6-tal andere escape rooms geloof ik.

Datum van activiteit: januari 2019
Beoordeeld op 21 december 2018

Voor 15 euro per kind hebben we 2 rooms geboekt. Het was erg leuk. We hadden 4 kinderen (11 jaar) en 1 volwassenen per kamer, meer kinderen had ik zelf NIET ideaal gevonden, althans tot 8 mogelijk was. De kinderen kregen voldoende tips om toch tot het einde te komen. Voor kinderen kan het licht/geen licht wel erg spannend zijn. Maar vooraf kun je daar afspraken over maken blijkbaar. Iets meer aandacht voor het kinderfeestje zelf zou extra leuk zijn! In de kamer zelf was vanalles stuk of aan muur geschroefd, was mooier geweest als het een tikkeltje beter afgewerkt was. En een glas water voor 2 euro, vond ik zelf ook minder.
Ik heb ook gelezen dat ze rolstoeltoegankelijk zijn, weet niet hoe je in "De Bank" dan door het luik kan kruipen?

Datum van activiteit: december 2018
Beoordeeld op 16 december 2018 via mobiele applicatie

Het was voor ons de eerste keer, een escape room Wij hebben de alcatrez room gedaan en waren op tijd klaar.
De catering daarna was niet best.
Mijn vrouw kreeg een heel klein glaasje rode wijn, die niet voldoende gevuld was en ook nog is erg duur was.

Datum van activiteit: december 2018
Beoordeeld op 9 oktober 2017

een enerverende middag die je uitdaagd en aan het denken zet, onverwachts maar je kan ook alles verwachten. Heel leuk

Datum van activiteit: september 2017
Beoordeeld op 19 mei 2017 via mobiele applicatie

Met een aantal collega's escape room 'de bank' gedaan. Hartstikke leuke raadsels en puzzels! Heel erg leuk dat je elke keer weer in een nieuwe ruimte komt. Ik ga zeker eens terug voor een andere kamer!!

Datum van activiteit: mei 2017