“Het eten is van goede kwaliteit.”
Beoordeling van Brasserie 't Zusje

Brasserie 't Zusje
Geclassificeerd als nr. 13 van 67 Restaurants in Uden
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is van goede kwaliteit. Niets hoogstaand, maar waar voor je geld.
Erg veel last gehad van rondrennende kinderen, maar vooruit. Het had slechter kunnen zijn huilende/zeurende kinderen. En niemand deed er iets aan.
Wel wat wazige gerechten, maar al met al lekker gegeten.

Datum van bezoek: juli 2020

27 januari 2020 beoordeeld

Ziet er netjes uit, vriendelijke bediening, maar gewoon niet mijn ding.
Veel en snel en dat zie en proef je

Datum van bezoek: juni 2019
16 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 20 personen hier aan lange tafel gegeten. Amicaal ontvangst. Geen echte uitleg over de formule. Kaart slecht leesbaar. Erg donker en kleine lettertjes. Gerechtjes voor mij niet bijzonder maar anderen vonden het weer prima. Geen verassingen in de keuze mogelijkheden.Erg pushen met drank. Wachttijd aan de lange kant. Weet dat er veel mensen enthousiast zijn over deze formule maar voor mij persoonlijk niet voor herhaling vatbaar gezien prijs / kwaliteit verhouding.

Datum van bezoek: januari 2020
5 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben een avondje tap pas gedaan bij het zusje in uden en dat goed verzorg ,met heerlijke gerechten,ook vegetarisch en gluten vrij gerechten zijn daar volop aanwezig,een avond vullende bezigheid.

Datum van bezoek: januari 2020
13 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Weer eens bij het zusje, maar ditmaap in Uden. Een vernieuwde menukaart met lekker herfsthapjes. Snelle service op deze locatie en wederom heerlijk gegeten. Inclusief in onbeperkt tapas eten bij het zusje zijn ook de heerlijke desserts. Tip: houd altijd ruimte voor minimaal 2 rondes toetjes! ;)

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Brasserie 't Zusje bekeken, bekeken ook

In Brasserie 't Zusje geweest? Deel je ervaringen!