“Heerlijke lunch”

Mickers 2.0
Geclassificeerd als nr. 41 van 69 Restaurants in Uden
Keukens: Nederlands
30 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren liepen wij er langs en zijn we koffie.met broodje wezen eten heerlijke clubsandwich en niet te kinderachtig
Was heerlijk was het geld waard

Datum van bezoek: september 2020

11 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Na de brand heeft de nieuwe eigenaar de zaak een moderne, industriële uitstraling gegeven en is het oubollige er af. Gezien een eerdere recentie is dit uiteraard een kwestie van smaak.
Wij waren hier voor een high tea. Deze werd op een leuke manier gepresenteerd en was lekker van smaak. Vooraf een aspergesoepje en daarna een tosti, quiche en poe als warme gerechtjes. En een wrap gevuld met tonijn en een broodje carpaccio. Als zoete hapjes verschillende stukjes cake. Daarbij kregen we nog een glaasje yoghurt met jus d' orange.
Wij hebben gebruik gemaakt van een voucher van Social Deals en kunnen niet zeggen dat we minder gekregen hebben dan normaal zou zijn.
Het personeel was ook zeer vriendelijk en een bezoek aan Mickers 2.0 is zeker aan te raden.

Datum van bezoek: juni 2020
25 januari 2020 beoordeeld

Als vanouds. Lekker eten, gewoon heel gezellig. Een vaste betrouwbare plek, een begrip in Uden. Geen capsones, heel leuk.

Datum van bezoek: augustus 2019
5 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben hier vaak geweest in de oude setting en de gerechten gegeten van de oude kaart. Was wel even wennen dus. Wat ik vooral miste was sfeer, ik mis het oude gevoel en de warmte die er vroeger hing. Maar misschien ligt dat aan mij!
Een soort Broodje gezond besteld en die was best lekker maar superhard afgebakken, was niet eens normaal te snijden. Ik heb het totale broodje dus laten liggen en alles opgegeten zonder broodje.Erg jammer dus, bediening was netjes.

Datum van bezoek: januari 2020
1 juli 2019 beoordeeld

Mooie kaart en goed voor een lekkere lunch. Aardig en behulpzaam personeel. Fijn gegeten en zeker aan te raden.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Mickers 2.0 bekeken, bekeken ook

In Mickers 2.0 geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.