“Geen succes”
Beoordeling van Kippie Uden

Kippie Uden
Geclassificeerd als nr. 56 van 68 Restaurants in Uden
17 maart 2020 beoordeeld

Eens maar nooit meer. De kip was vrij taai en alles was heel pittig. Ik weet dat er hotwings in zitten maar de rest kon ik ook niet eten. Weggegooid geld

Datum van bezoek: maart 2020

3 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was heerlijk, zou alleen volgende keer graag meer satestokjes en balletjes kiezen.
Had nu een schaal voor 6 pers besteld

Datum van bezoek: december 2019
8 december 2019 beoordeeld

Je kunt hier inclusief opwarm pan een mix van hapjes bestellen.
De gehaktballetjes vond ik niet lekker en de kipsate viel mijn ook tegen, maar mijn gasten vonden het heerlijk smaken

2 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben er eten afgehaald kip met bami maar we moesten zoeken naar de kip dat vonden we jammer verder was het best wel lekke hoor je zou er iets bij moeten pakken wat kip betreft

1 december 2019 beoordeeld

Bestelling precies zoals besteld, en keurig op tijd klaar, goede service
Voor elke gelegenheid een lekkere oplossing

Reizigers die Kippie Uden bekeken, bekeken ook

In Kippie Uden geweest? Deel je ervaringen!