“Geen knoflooksaus”

OF
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 17 van 69 Restaurants in Uden
26 september 2020 beoordeeld

Een avondje gezellig eten in een nieuwe omgeving. De kaart is veel belovend dus maar eens proberen. Voorgerechten waren de Iberico fingers en de porchetta. De fingers heerlijk, goed saus erbij en lekker wat groenten. De porchetta viel tegen. De bijgerechten, een bol rijst en uienchutney waren groter dan het stukje vlees. Smaaktechnisch prima maar voor de prijs mag het stukje vlees groter zijn. Ik vraag mij af hoe groot het stukje vlees is bij het hoofdgerecht. De hoofdgerechten waren de spareribs (2 halve) en de bavette spies. Het duurde even dat het eten op tafel kwam maar dan heb je ook wat! de spareribs hadden smaak alleen ben ik niet van de bbq saus. Knoflooksaus was niet in huis? dan de rode chimcurry er maar bij hoewel achteraf de pepersaus misschien beter was geweest bij het gebrek aan de knoflooksaus. De bavette spies was goed op smaak. Groenten was een stukje mais, ui, paprika, courgette en een andere soort groenten. Een salade is lekkerder maar dat is smaak. Een toetje had gekund echter hadden wij beiden trek in koffie en thee. Het is zeker voor herhaling vatbaar dus tot een volgende keer! Enne dan is er wel knoflooksaus ;o)

Datum van bezoek: september 2020

14 juli 2020 beoordeeld

Lekker eten !
een gezellig restaurant!
prima bediening !
een kleine kaart maar toch genoeg keus!
We verbleven in Hotel Arrows en dit restaurant had een samen werkings- verband .

Datum van bezoek: juli 2020
17 februari 2020 beoordeeld

We hebben heerlijk gegeten de Vissoep,Sate is super zacht heerlijk.Toetjes viel tegen .
Groente waren ze vergeten toen het kwam was Sate op maar de groente ook heerlijk.
Bij een ander gerecht hoorde brood bij maar was ook vergeten.Een cola light besteld en een gewone cola gekregen.Dus alles ging niet goed maar het was ook heel jong personeel die ook met andere dingen bezig zijn die waarschijnlijk heel belangrijk zijn.
Toen we water wilde plakte de glazen aan de tafel vast daar wordt je ook niet blij van. Voor de Sate zou ik zeker terug gaan maar er zijn zoveel restaurants in Uden dat het wel weer even duurt.

Datum van bezoek: februari 2020
25 januari 2020 beoordeeld

Wel lekker gegeten, maar wat mijn tafelgenoot had was veel lekkerder. Dat was wel jammer. Waterglazen staan op zijn kop op tafel, maar tafel was erg plakkerig. Dat was minder. Aardige bediening, wel erg jong

Datum van bezoek: januari 2020
9 januari 2020 beoordeeld

Lauwe prosecco, slappe friet en gegrilde groenten die nog rauw waren, Bah, wat een teleurstelling. Gelukkig was de ossenhaas wel goed gebakken, jammer echter van de niet echt smaakvolle portsaus. Geen aanrader.

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Restaurant Zinderend bekeken, bekeken ook

Uden, Noord-Brabant

In Restaurant Zinderend geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.