Leg de laagste prijs van deze websites vast
Beoordeeld op 17 juni 2018 via mobiele applicatie

Werden vriendelijk begroet,maar het zag er een beetje stil en verlaten uit.
Waren achteraf gezien met nog twee stellen,de enige gasten.We wilden lekker zwemmen in het grote zwembad,maar helaas......erg koud.
Dus alleen maar lekker zonnen met een drankje.S'avonds eten in een hele grote lege restaurant.Het personeel heel vriendelijk. Eten smaakte ook erg goed.Misschien in hoogseizoen een levendig gezellig hotel,maar nu beetje erg stil.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 30 augustus 2017

Alles is prima verzorgd in dit hotel. Kamers zijn schoon, personeel is vriendelijk, eten in het restaurant is goed. Groot zwembad met ligbedden. Puntje ter overweging is de locatie. Zeker als je meerdere dagen verblijft. Het hotel ligt echt midden in de bossen. Wil je ergens naar toe, moet je de auto pakken. Twee pizzeria's liggen op loopafstand, that's it. Ik zou dit hotel aanbevelen aan grote groepen. Ben je met z'n 2-en, zou ik voor een wat kleinschaliger hotel kiezen en op loopafstand van meerdere faciliteiten.

Datum van verblijf: augustus 2017
Agostina S, Responsabile relazioni con la clientela van Hotel Orlando Sardegna, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2017

Beste Tessa2476 ,
Onder de vele positieve recensies die we in de loop der jaren hebben ontvangen is het zeker waard omdat het ons een heel andere score geeft dan we gewend zijn omdat we niet in het centrum van een stad zijn en we vragen ons af waarom het gekozen heeft Onze locatie. Wij informeren u echter dat de meesten van ons ons hiervoor kiezen!
Wij respecteren alle meningen en nemen altijd de kritische problemen als een cue om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.
Als u het volledig in de gaten houdt, sturen wij u de beste groeten.
Met vriendelijke groet,
Web Marketing & Klanten

Beoordeeld op 23 juni 2017 via mobiele applicatie

Vier sterren meer dan waard. Grote lichte kamers, heerlijke bedden, luxe badkamer (alleen nu nog douchescherm), megagroot zwembad,luxe spa met stoombad, sauna, geurende douches, jaccuzi s, en fijn restaurant.
Maar waar zijn de andere gasten? Dit hotel leeft van de grote partijen ongetwijfeld. De miss Italië verkiezingen hangen aangeplakt voor eind maand.
Nog een ding: wie het hotel wil bereiken ga niet af op TomTom. Direct bij binnenrijden villagrande links omhoog boord Nuore (grote stad in noorden) dan kom je op de weg terecht die je langs resort Orlando voert. In boscque Barbara.

Datum van verblijf: juni 2017
Agostina S, Responsabile relazioni con la clientela van Hotel Orlando Sardegna, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juli 2017

Beste Harmanna58 ,

Dank u voor de positieve visie en voor het delen van zijn ervaring. We vinden het jammer om te weten dat je je voelde tijdens uw verblijf. Natuurlijk, als men wil het nachtleven gaat in Riccione of in Viareggio!
We hopen u weer als onze gast en dat onze reactie zal het mogelijk maken om meer van zijn verblijf te genieten.
Met vriendelijke groet,
Web Marketing e Customercare

Beoordeeld op 23 juni 2017 via mobiele applicatie

Het is even zoeken en met de TomTom alleen vind je het echt niet. Maar als je er eenmaal bent dan is het een heel mooi hotel. In het begin waren er alleen geen andere gasten. Het personeel leek speciaal voor ons te werken. Later kwamen er wel gasten en daar waren we gefascineerd over. Het hotel heeft een prachtige spa en goede behandelingen. De spa ging wel speciaal voor ons open gegaan omdat er niemand was. Het hotel is heel landelijk ingericht en buiten is een enorm met de nadruk op enorm zwembad met ligstoelen. Als je van rust houdt en een leeg hotel en een tussen de bergen zitten is dit een goed hotel.

Datum van verblijf: juni 2017

Beste Aurore V ,
Hartelijk dank voor uw goede oordeel en voor het nemen van een beetje 'van zijn tijd aan het schrijven van deze beoordeling. In afwachting van haar nog steeds onder onze gasten, sturen we onze vriendelijke groeten.
Web Marketing & businessdev_nl

Beoordeeld op 25 oktober 2015 via mobiele applicatie

De ligging van het hotel is prachtig in de bossen. Het heeft een mooi groot zwembad, wat helaas niet verwarmd is. Het personeel is erg behulpzaam, echter de communicatie in het Engels is soms lastig. De kamer was mooi, maar niet al te groot. Het ontbijt was lekker en goed verzorgd. Je kunt gebruik maken van wellness faciliteiten voor 25 euro. Je kunt daarnaast fietsen huren voor 5 euro per uur. We waren de enige gasten in het hele hotel wat een aparte ervaring is, maar het hotel en het personeel heeft echt hun best gedaan om er een heerlijke ervaring van te maken. Het hotel is open van begin april tot eind oktober. Een echte aanrader in een mooie omgeving.

Datum van verblijf: oktober 2015