Leg de laagste prijs van deze websites vast
eDreams
Priceline
Agoda.com
Beoordeeld op 19 juni 2019

Het hotel heeft een mooie locatie met voor een aantal kamers zeezicht, wel zo mooi. Een mooi aangelegde tuin met een zwembad met ook wee zicht op de zee.

De kamers zijn voldoende groot en van alle gemakken voorzien.

Het ontbijt is uitstekend. Alleen geen oesters en geen champagne maar voor de rest alle lekkernijen die je kan wensen. Als het je lukt om veel te eten kan je de lunch gerust overslaan. Hoewel in het straatje ernaast zit Pepe met een leuk zaakje met een onwaarschijnlijk lekkere smoken tuna sandwicht.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 25 juli 2018 via mobiele applicatie

Wat een mooi en goed verzorgd hotel. Uitgebreid ontbijt , Lekker diner . Super schoon zwembad en een gezellig poolbar.Mooie kamer en ontzettend vriendelijk personeel. Dit gelegen aan een klein levendig pleintje met terrasjes en restaurants.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 13 juli 2018 via mobiele applicatie

Aan alles is gedacht. Een zeer goed verzorgd hotel waarin met de hele familie en personeel er alles aan wordt gedaan om de gast een perfect verblijf te bieden. Het restaurant heeft een prachtig uitzicht over de baai en er wordt hier met liefde gekookt. We hebben genoten.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 25 februari 2018

Dit was ons fijnste hotel tijdens onze Sicilie rondreis! Goede kamer (niet al te groot), heerlijk zwembad met zeezicht, fijn restaurant met -wederom- zeezicht. Aardige mensen, het dorp heeft een leuk plein waar zich altijd wel wat afspeelt. Zingaro natural reserve biedt fraaie wandelmogelijkheden. Leuk om Erice en Segesta te bezoeken.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 7 mei 2017 via mobiele applicatie

Zalig genieten van de omgeving maar ook de kwaliteit van deze accommodatie is voortreffelijk. Dit is een prachtig hotel genesteld boven de baai van Scopello met een prachtig zicht over Zingaro. De kamers zijn kraaknet en voorzien van alle comfort
en een balkon om te relaxen met de fenomenale view over deze prachtige baai.
En dan het restaurant, een dikke pluim voor de kok want de gerechten zijn hier echt authentiek en smaakvol. Ook de bediening en de staff zijn super, geen toneeltje maar gereserveerd en oprecht. In deze omgeving zijn er in principe geen slechte accommodaties. Tussen al deze kwaliteit stáát La tavernetta aan de top.

Datum van verblijf: mei 2017