“Goed verzorgd eten met prachtig uitzicht”
Beoordeling van Ristorante Torre Bennistra

Ristorante Torre Bennistra
Geclassificeerd als nr. 10 van 19 Restaurants in Scopello
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
7 november 2018 beoordeeld

De keuken van dit restaurant is traditioneel Siciliaans, met degelijke gerechten en veel vis. Je krijgt flinke porties. Leuke wijnkaart. Prachtige, ruimte eetzaal met uitzicht op zee en de Tonnara en de Faraglioni di Scopello.

Datum van bezoek: oktober 2018

7 augustus 2017 beoordeeld

Fantastisch uitzicht over de zee. De kwaliteit van het eten was zeker niet slecht, maar staat niet in verhouding met de prijs; zeker wanneer je het vergelijkt met enkele andere restaurants in de buurt. Personeel wat nors.

Datum van bezoek: augustus 2017
26 oktober 2016 beoordeeld

Logeerde in hotel. Prachtige ligging en uitzicht vanuit terras op rotsachtige kust en zee . Heerlijk gegeten. lekkere wijnen

Datum van bezoek: oktober 2016
16 augustus 2015 beoordeeld

Het hotel-restaurant is werkelijk subliem gesitueerd. Wat een uitzicht, adembenemend!
We hebben hier met 6 personen een uitgebreide lunch gebruikt en deze smaakte prima. Geen culinaire hoogstandjes maar vers en een prettige bediening en gemoedelijke atmosfeer. Een diverse kaart met alle traditionele Siciliaanse gerechten. Zeker aan te bevelen

Datum van bezoek: juli 2015
29 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Een van de weinige rustige plekken die we in Sicilië gevonden hebben. Een uniek uitzicht en een sublieme keuken, echt een relaxed moment tijdens onze rondreis en als je een foodlover bent, de tonijn met sesamzaad is een aanrader. Het uitzicht en het eten waren van uitmuntende klasse. Doen zou ik zeggen, een ommetje waard.

Datum van bezoek: juni 2015

Reizigers die Ristorante Torre Bennistra bekeken, bekeken ook

San Vito lo Capo, Province of Trapani

Scopello, Castellammare del Golfo

In Ristorante Torre Bennistra geweest? Deel je ervaringen!