Vandaag geopend: 10:00 - 19:00

Manieren om Tonnara di Scopello Museo te ontdekken
vanaf € 1.143,20
Meer info
Beoordeeld op 5 juli 2020 via mobiele applicatie

Mooi gelegen, oude tonijnfabriek, inclusief museum. Geschikt voor mooie foto. Museum is beperkt open, met gids en op bepaalde tijdstippen. Toegang €7 pp, waarbij je dan wel een ligbedje krijgt voor ‘strandje’. Als die dan beschikbaar zijn (in hoogseizoen zou dit wel eens een probleem kunnen zijn...). Geen zand of kiezelstrand, maar beton. Ik zou er zelf niet mijn stranddag gaan zitten.

Datum van activiteit: juli 2020
Beoordeeld op 1 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wat een prachtige plek. Nee er is geen strand, nee er is geen bar. Nee voor de rondleiding hoef je het geld ook niet neer te leggen. Maar als jezelf een beetje hebt ingelezen weet je op voorhand dat je simpel betaald voor de toegang incl. een ligbedje voor deze mooie plek. Er zijn beroerdere plekken waar veel meer wordt gevraagd voor een ligbedje.
Er staan drinkautomaten waar je voor €1,50 een blikje fris krijgt en voor €3 een halve liter bier. Schappelijke prijzen lijkt me zo.
Sorry dat ik het zeg, maar al die beoordelingen met 1-2 sterren, wat een azijnpissers. Als je het niet wil zien, zou ik zeggen hou het geld op zak en rijdt lekker door...

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 26 juli 2019 via mobiele applicatie

Prachtige plek. 7 euro entree, inclusief een ligstoel (moet je niet laat in de ochtend komen).
Rondleiding in het voormalige bedrijf was mooi, wel in het Italiaans, maar een mooie bijkomstigheid.
Gewoon om 9 uur aankomen en je maakt de prachtigste foto's.
Via automaten is er voldoende te krijgen, voor hele redelijke prijzen. Blikje fris 1 euro, 2 sandwiches voor 2,50.
Topper.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 7 juni 2019

Het parkeren is 3 euro, entree park is 5 euro per persoon. Daarvoor krijg je een rondleiding door de tonijnfabriek van een 20 minuten. Er is een machine waar je broodjes, fris en een koffie kan kopen. Er is geen restaurant, je mag tijdens de rondleiding geen foto's maken. Het strandjes is geen strandje maar beton, daar staan gratis stoelen, alleen als ze allemaal bezet zijn heb je pech. Ik had me er iets anders bij voorgesteld. De setting is wel mooi, rotsen en oud gebouw. (Gebouw is nu een B&B, daar kun je dus niet in!). De 5 euro is best betaald.....

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 7 november 2018

De Tonnara di Scopello is een oude tonijnfabriek, waarvan de oorsprong dateert uit de 14e eeuw. Op deze plek geniet je van een prachtig historische locatie die met een rondleiding is te bezoeken en heb je de mogelijkheid om op ligstoelen te luieren en te zwemmen.

Datum van activiteit: oktober 2018