Vandaag geopend: 10:00 - 19:00

per volwassene
Beschikbaarheid controlerenVolledige productbeschrijving bekijken

Manieren om Tonnara di Scopello te ontdekken
Beoordeeld op 7 juni 2019

Het parkeren is 3 euro, entree park is 5 euro per persoon. Daarvoor krijg je een rondleiding door de tonijnfabriek van een 20 minuten. Er is een machine waar je broodjes, fris en een koffie kan kopen. Er is geen restaurant, je mag tijdens de rondleiding geen foto's maken. Het strandjes is geen strandje maar beton, daar staan gratis stoelen, alleen als ze allemaal bezet zijn heb je pech. Ik had me er iets anders bij voorgesteld. De setting is wel mooi, rotsen en oud gebouw. (Gebouw is nu een B&B, daar kun je dus niet in!). De 5 euro is best betaald.....

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 7 november 2018

De Tonnara di Scopello is een oude tonijnfabriek, waarvan de oorsprong dateert uit de 14e eeuw. Op deze plek geniet je van een prachtig historische locatie die met een rondleiding is te bezoeken en heb je de mogelijkheid om op ligstoelen te luieren en te zwemmen.

Datum van activiteit: oktober 2018
Beoordeeld op 5 september 2018 via mobiele applicatie

Dit restaurant bezocht op basis van Tripadvisor beoordelingen. Geen vleesgerechten wel uitstekend verse vis. Service prima, prijs kwaliteit uitstekend.

Datum van activiteit: september 2018
Beoordeeld op 30 april 2018

We zijn er alleen aangegaan om een mooie foto te maken.
We waren halverwege de dag daar en het was veel te druk om een plaats op het bijbehorende strandje te bemachtigen.
Wel een zeer mooie locatie

Datum van activiteit: augustus 2017
Beoordeeld op 7 oktober 2017 via mobiele applicatie

We hebben een ticket gekocht voor zowel binnen als buiten te bezichtigen, dit was 5,5euro per persoon. We moesten ons melden bij de collega in de tonijnvisserij. Deze sprak weinig tot geen Engels en keek enkel ons ticket na. Er werd geen tour gegeven en binnen was er enkel 1 ruimte te bekijken. Te duur dus voor hetgeen het was. Wel een mooie locatie om te bekijken.

Datum van activiteit: oktober 2017