Vandaag geopend: 10:00 - 19:00

per volwassene
Beschikbaarheid controlerenVolledige productbeschrijving bekijken

Manieren om Tonnara di Scopello te ontdekken
Beoordeeld op 7 november 2018

De Tonnara di Scopello is een oude tonijnfabriek, waarvan de oorsprong dateert uit de 14e eeuw. Op deze plek geniet je van een prachtig historische locatie die met een rondleiding is te bezoeken en heb je de mogelijkheid om op ligstoelen te luieren en te zwemmen.

Datum van activiteit: oktober 2018
Beoordeeld op 5 september 2018 via mobiele applicatie

Dit restaurant bezocht op basis van Tripadvisor beoordelingen. Geen vleesgerechten wel uitstekend verse vis. Service prima, prijs kwaliteit uitstekend.

Datum van activiteit: september 2018
Beoordeeld op 30 april 2018

We zijn er alleen aangegaan om een mooie foto te maken.
We waren halverwege de dag daar en het was veel te druk om een plaats op het bijbehorende strandje te bemachtigen.
Wel een zeer mooie locatie

Datum van activiteit: augustus 2017
Beoordeeld op 7 oktober 2017 via mobiele applicatie

We hebben een ticket gekocht voor zowel binnen als buiten te bezichtigen, dit was 5,5euro per persoon. We moesten ons melden bij de collega in de tonijnvisserij. Deze sprak weinig tot geen Engels en keek enkel ons ticket na. Er werd geen tour gegeven en binnen was er enkel 1 ruimte te bekijken. Te duur dus voor hetgeen het was. Wel een mooie locatie om te bekijken.

Datum van activiteit: oktober 2017
Beoordeeld op 9 juni 2017 via mobiele applicatie

Toen we de Tonnara van op zee zagen opdoemen dachten we 'dit overtreft het mooistevakantieplaatje!'
De natuur, de gebouwen, het zonnestrand... het kan niet mooier.
Zo mooi dat we besloten de site diezelfde dag nog over land te gaan bezoeken.
Boven lanfs de grie baan is er een man die parkingplaatsen onder de bomen verhuurt. Uitzonderlijk zo'n lommerrijke plaatsdus een meevaller.
De de weg naar beneden naar de Tonnera te gaan moesten we elk €4 betalen. Een tegenvaller als je niet van plan bent te gaan zwemmen en of zonnen. De tonnora blijft mooi,maar is mooier van op zee. De evocatie van het vissersleven is erg beperkt en de mooie villa/meestewoning werd gedegradeerd tot een hall met drankenautomaten.
Ons advies: bekijk het uit een bootje van op zee!

Datum van activiteit: juni 2017