Vandaag geopend: 10:00 - 21:30
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Leuk speelparadijs

Leuk speelparadijs! Mooi en netjes ingericht. Zowel indoor/outdoor speelterrein als de horeca ... meer lezen

Beoordeeld op 15 augustus 2019

710myleneb
via mobiele applicatie
Lees alle 38 beoordelingen

Beoordeeld op 24 juli 2021 via mobiele applicatie

Zeer slechte service en hondsbrutale medewerker. Arrangement geboekt maar deed moeilijk omdat wij aan tafel wilde eten, terwijl er volop plaats was.
Deze meneer vond dat we (ik citeer: het eten maar vanaf onze schoot naar binnen moesten schuiven). Gaf opmerkingen als: wat doe je nou moeilijk en als je reserveert moet je aangeven dat je een tafel wil tijdens het eten. Na aandringen was zijn oplossing dat we met 30 man op de warme zolder mochten zitten maar dan moesten we zelf het eten en drinken naar boven brengen. Er was buiten volop plek. Wij kwamen hier de laatste jaren vaker en dit nog niet meegemaakt.

Datum van activiteit: juni 2021
Beoordeeld op 28 september 2020 via mobiele applicatie

Toffe binnen- en buitenspeeltuin, helaas ivm slecht weer alleen binnen gespeeld. Toen het iets opklaarde ook even naar buiten, aangezien er muntjes uitgegeven waren voor de bungeejump/trampo. Jammer dat dan blijkt dat hij kapot is. Niet handig van het personeel om dan uit te delen. En aangezien er veel toeristen komen is een andere keer gebruiken niet echt een optie. Resultaat een teleurgesteld zoontje.

Datum van activiteit: september 2020
Beoordeeld op 25 augustus 2019 via mobiele applicatie

Speelgedeelte voor de kinderen prima
Eten was prijs kwaliteit slecht Hamburger niet goed gaar 12,50 , Gamba’s niet lekker , 6 stuks over de sla gedrapeerd waar weinig smaak aan zat v 18,95 ! En sla lag veels te lang in warme keuken Saté ( 1 stokje ) 14,95 Erg karig en te duur Voor een kan water met Citroen 3,50 Wel werd er na klacht over gamba s Drankje v huis aangeboden Maar toch jammer
Hier gaan we niet weer eten .

Beoordeeld op 15 augustus 2019 via mobiele applicatie

Leuk speelparadijs!
Mooi en netjes ingericht. Zowel indoor/outdoor speelterrein als de horeca. Boerderij/industriële inrichting. Strak en netjes.
Bediening is top en de kaart ook. Horeca is redelijk aan de prijs, maar kwalitatief ook goed, evenals een ruime keuze.
Aanrader!

Beoordeeld op 9 augustus 2019 via mobiele applicatie

De kinderen 6, 9 en 11 jaar hebben zich geweldig geamuseerd. We zijn de hele dag gebleven. Genoten van een heerlijke lunch