2 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Priceline
152 US$
View deal
eDreams152 US$
Agoda.com153 US$
Travelocity
Beoordeeld op 28 augustus 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: augustus 2018
Camping P, Responsable relations clients van Parc Saint James Oasis Village, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2018

Beoordeeld op 8 augustus 2018

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 22 september 2017

Datum van verblijf: september 2017
Camping P, Responsable relations clients van Parc Saint James Oasis Village, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2017

Beoordeeld op 28 augustus 2017

Datum van verblijf: augustus 2017
Camping P, Responsable relations clients van Parc Saint James Oasis Village, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2017

Beoordeeld op 21 juni 2017 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juni 2017
Camping P, Responsable relations clients van Parc Saint James Oasis Village, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juli 2017