Tripadvisor
Regusse
Beoordeeld op 14 januari 2020 via mobiele applicatie

Een hartelijke ontvangst door de gastvrouw en gastheer, gevolgd door de nodige info over mogelijke activiteiten in de buurt. We maakten op aanraden van de eigenaars een prachtige wandeling en een paar mooie autoritten. De eigenaars zijn zelf fervente wandelaars en hebben dus een enorme persoonlijke ervaring om je de mooiste plekken van de streek te laten ontdekken. De kamers waren heel net en ruim en het ontbijt was uitgebreid.

Datum van verblijf: september 2019
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 14 januari 2020 via mobiele applicatie

Prachtige streek om te verkennen, zeer goede ontvangst door een enthousiast koppel!!
Uitbaters geven goede tips voor een vakantie in een uniek stukje Frankrijk!
Zeer nette accomodaties en alles wat je nodig hebt voor een ontspannende vakantie!

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 14 januari 2020

Heel erg genoten van ons verblijf in Rêve du Verdhon. Waar bij andere plaatsen de hond enkel toegelaten is, zijn honden hier bovendien heel erg welkom. Vakantie bij Rêve du Verdhon is ook echt vakantie, want er niks dat je zelf moet doen. Alles wordt voor jou gedaan en heb je een vraag, een opmerking, steeds wordt er met de grote glimlach hulp geboden of naar een oplossing gezocht. Ondanks dat Veronique en Philippe nog maar enkele maanden bezig zijn zie ik nu al dat het de goeie kant op gaat. Ze zouden echt alles doen om hun gasten alle comfort te bieden en bij te staan met raad en daad tijdens het zoeken naar een excursie, een leuke wandeling, een goed restaurantje. Dit laatste reserveren ze zelfs voor jou. Veronique en Philippe, het was een zalig verblijf bij jullie. Misschien zie ik af en toe nog een beetje onzekerheid, maar dat is voor niets nodig. Laat jullie niet ontmoedigen door 1 mindere en zeker onterechte recensie. Dit zegt meer over de gasten dan over jullie. Hou in gedachten dat je nooit voor iedereen het beste kan doen, maar doe verder zoals jullie nu bezig zijn en dan zal je heel veel gasten een supergoed vakantiegevoel geven.

Beoordeeld op 13 januari 2020 via mobiele applicatie

Hier kan je alleen maar positief over zijn. Leuke kamers. Prima zwembad. Verzorgd ontbijt. Centraal gelegen. Ben zelf fietser, meer dan genoeg mogelijkheden. Vlakbij de Gorges du Verdon. Maar vooral zeer fijne vlaamse uitbaters... ( soms met ondertiteling...- Van Bruhhe..vandaar..). Aanrader.

Beoordeeld op 13 januari 2020 via mobiele applicatie

Een echte aanrader! Zowel de omgeving, het verblijf als de uitbaters hebben ons hart veroverd.

Van zodra we aankwamen kregen we meteen een gevoel van rust over ons. We werden meteen goed ontvangen met een drankje en wisten direct welke activiteiten in de buurt aan te raden zijn dankzij de goeie tips van Veronique.
Ze staan steeds klaar om je te begeleiden bij het maken van je plannen door tips te geven, reservaties te doen, zelf zaken uit te testen ...

Het verblijf zelf biedt alles wat je nodig hebt. De ruimtes zijn zeer netjes en praktisch ingericht. Het zwembad is een plus bij warme dagen.

Bij het ontbijt wordt er geregeld eens een extra'tje aangeboden, wat zeker aangenaam is wanneer je voor langere tijd er verblijft. (wentelteefjes, smoothie...)

Er is wel één minpuntje aan verbonden... Na een week terug afscheid moeten nemen van Nina deed toch wel wat pijn. Zo'n schatje !

Wij gaan zeker later nog eens terug, want de streek heeft zoveel te bieden.