Travelocity
ZenHotels.com
StayForLong
CheapTickets
Beoordeeld op 27 juli 2018

Een heel rustige omgeving waar het leuk vertoeven is. Verwacht geen animatie en drukte ... daarvoor moet je hier niet zijn. Veel Italianen die hier hun vakantie doorbrengen of een weekendje. Dan kan het iets drukker zijn dan door de week.
Ontbijt is ok maar wel geen variatie... een eitje is bv extra betalen.
Zeer verzorgd zwembad, tennispleinen (2) en voetbalpleinen (2).
Nette kamers wel wat klein als je met kinderen (stapelbed) een familiekamer kiest.
Ligging is perfect om Umbrië te verkennen. Wij aten hier enkel 'morgens want er zijn heel witte leuke restaurantjes in de buurt, telkens via Tripadvisor gevonden.

Kamertip: vraag een kamer met zicht op de tuin
Datum van verblijf: juli 2018
relaispg, Direttore van Relais San Clemente, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 september 2018

Thank you for your review. Family rooms are not large but the third and fourth bed are free of charge.
I hope to have you still our guests.
Kind regards,
Luisa Gallina

Beoordeeld op 30 juli 2017

Relais san Clemente is een mooi stijlvol hotel, de kamers zijn ruim en schoon.
Een schitterend park, tennisbanen en een fijn zwembad waar je je kan ontspannen.
Leuk is dat het hotel zijn eigen station heeft waar je met de trein naar Perugia kan

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 16 maart 2017

Ook reeds enkele jaren geleden dat wij dit hotel "oud klooster" bezocht hebben - blij dat wij dit hotel gekozen hadden om meer van het prachtige Umbrie te kunnen bezoeken. 1 oase van rust gelegen op 1 groot verzorgd "landgoed". Mooie verzorgde kamers - lekker eten - vriendelijk personeel. Snacks te verkrijgen aan het zwembad : deze zijn wel prijzig ! Men serveerde toen geen vis ter plaatse, maar wel genoeg keuze van vlees- en andere smaakvolle gerechten. Maar wie zoekt die kan het vinden : Wanneer men het domein verlaat - links +/- 1km verder hebben wij in een locaal "familierestaurant"-waar ook de plaatselijke bevolking komt, genoten van gamba's-kreeft-calamares enz-spijtig weet ik de naam van het restaurant niet meer! Kortom wie Umbrie wilt bezoeken en daarna van rust wilt genieten : Relais San Clemente!

Datum van verblijf: mei 2016
relaispg, Direttore van Relais San Clemente, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 maart 2017

Dear guest!
Thank you for choosing Hotel Relais San Clemente for your trip to Perugia. We are delighted to hear that you enjoyed your days with us and we hope to have you with us soon again! Best wishes,
Luisa Gallina

Beoordeeld op 11 september 2016 via mobiele applicatie

Zoals ieder hotel in Italië heeft ook dit hotel zijn "kuren". Echter de drijvende kracht achter dit hotel is het vriendelijke personeel! Van receptie tot kamermeisjes staan ze voor je klaar.
Het ontbijt is erg eenzijdig en bij een 8 daags verblijf saai na enige dagen. Voor de lunch is de kaart hetzelfde als s avonds. De kwaliteit hiervan is fantastisch. Dit hotel situeert zich in een voormalig klooster. De kamers zijn dan ook iets kleiner dan verwacht maar wel schoon en comfortabel ingericht. Het sanitair is wat ouder maar past ook weer in het plaatje. Al met al een hotel waar wij graag weer terug komen! Maar vooral ook voor de restaurants in de buurt!

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 18 augustus 2016

zeer mooie locatie en goede ligging
heel vriendelijk personeel lunch en avond eten super lekker voor redelijke prijs
kleine badkamer en kamer beetje verouderd maar netjes
ontbijt mag meer variatie hebben
wifi kan iets beter niet altijd even goed

Datum van verblijf: augustus 2016