Vandaag geopend: 08:30 - 19:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Aan te raden kajak te huren!

Degelijke kajaks. Je krijgt bij de start een degelijke uitleg . Professioneel personeel Propere ... meer lezen

Beoordeeld op 6 juli 2020
Lien P
Gent, België
via mobiele applicatie
Degelijk materiaal en mooie tocht

Beoordeeld op 25 juli 2019
snj75
Tongeren, België
via mobiele applicatie
Lees alle 170 beoordelingen

Beoordeeld op 6 juli 2020 via mobiele applicatie

Degelijke kajaks.
Je krijgt bij de start een degelijke uitleg .
Professioneel personeel
Propere zwemvesten
Goeie prijs!
Je hoeft niet lang te wachten op het busje die je terug brengt naar de start!
Aanrader!

Datum van activiteit: juli 2020
Beoordeeld op 25 juli 2019 via mobiele applicatie

Wij vertrokken vanaf het strand aan cap07 in Sampzon voor een tocht van 15km. Het geleverde materiaal was perfect in orde en werd voor ons tot aan het water gebracht. Onderweg naar Pont d' ARC kwamen we 5 dammen tegen waar glijbanen in voorzien zijn voor kajak's en kano's. Men had wel iets met uitleg mogen geven rond het afhalen hiervan. Ziet met de kajak is dit bij de eerste 2 niet eenvoudig omdat er onmiddellijk erna een bocht is waardoor je kan opslaan. Met kano's het dit veel gemakkelijker. Op de eindbestemming werden de boten door personeel ingeladen en werden we na 20 min met een busje terug naar Sampzon gebracht. Mooie tocht met halverwege zitten er toch iets teveel mensen op het water. Vriendelijk personeel en al bij al niet te duur.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 19 augustus 2018 via mobiele applicatie

Eerste keer een korte route gedaan van 8km. Mijn vrouw en zoontje van 7 in een Kano en Ik en mijn dochter van 11 in de andere. Een prachtige twee uur durende tocht. Super ervaring maar voor mijn zoon Lang zat. Een paar dagen later de 18km getrotseerd met mijn dochter. Van Balazuc tot Sampzon. Dit is een veel rustigere tocht met veel minder kano’s. Helemaal vanaf Ruoms tot Sampzon ben je zon beetje de enige. In totaal een tocht van zo’n 6 uurtjes. De laatste twee uur waren toch wel behoorlijk afzien. Maar memories are made en we hadden het niet willen missen. Dit zijn ervaringen die je nooit meer vergeet! Zorg voor voldoende drinken, eten en zonnebrand! En je gaat de tocht van je leven tegemoet :) Jammer dat de professionele fotografen er niet stonden op de lange tocht. De 8km heeft hele mooie foto’s opgeleverd!

Uitleg in prima uitleg, leuk energiek team en materiaal in prima staat! Vergeet ook niet de waterdichte telefoonzakjes te kopen. Die zijn echt waterdicht en je kan hem op ie buik hangen om te filmen tijdens een versnelling.

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 31 juli 2018

Zeer hard aan te raden zeer vriendelijk.
We waren met 3 volwassen vrienden en een kano voor 3 personen genomen.
Bleven steeds even vriendelijk, of het nu het vrouwtje aan de balie, da man van de boten bij aankomst of de buschauffeur allemaal even vriendelijk.

Datum van activiteit: augustus 2017
Beoordeeld op 14 juli 2018 via mobiele applicatie

Super leuke ervaring met mijn zonen van 10 en 12 jaar.
Zeer goeie uitleg gekregen van Nederlands talige dame in infopunt Ruoms.
Zeer leuke afdaling van de Ardèche met 5 glijbanen en enkele stroomversnellingen.
Goeie service bij vertrek en aankomst. Een aanrader!

Datum van activiteit: juli 2018